SAP a fost desemnat jucător principal pe piața soluțiilor cloud de marketing bazat pe Inteligență Artificială (AI) în raportul IDC MarketScape – “Worldwide Artificial Intelligence in Enterprise Marketing Clouds 2017 Vendor Assessment.
Potrivit IDC MarketScape, soluția SAP Hybris Marketing Cloud le oferă clienților posibilitatea de a utiliza Inteligență Artficială (AI) și Machine Learning (ML) în multiple scenarii de business. Raportul specifică următoarele beneficii ale utilizării soluției SAP Hybris Marketing Cloud: platformă integrată cu o arhitectură unică, asigurând confidențialitatea datelor și oferind suport pentru reglementările GDPR; posibilitatea de a rula campanii de marketing de tip B2B și B2C într-o singură platformă; o serie de module precum planificarea de marketing, managementul bugetelor, dar și funcționalități pentru zona de customer loyalty. În plus, soluția SAP oferă funcționalități analitice și suport pentru specialiștii din marketing în gestionarea integrată a tuturor ariilor de interes.
“Utilizarea Inteligenței Artificiale și a Machine Learning în acțiunile de marketing digital și managementul clienților devine crucială, mai ales în domeniile în care impactul deciziilor în timp real poate influența considerabil rata de conversie, valoarea vânzărilor și experiența oferită consumatorilor. Clienții SAP pot beneficia de un avantaj tehnologic, facilitățile SAP Hybris Marketing Cloud fiind oferite fără costuri adiționale’’, afirmă Gerry Murray, Director IDC Marketing and Sales Technology Research.
În prezent, companiile au nevoie de soluții moderne de marketing, care pot răspunde rapid schimbărilor ce intervin în comportamentele consumatorilor. Marcus Ruebsam (foto), Senior VP și Global Head SAP Hybris, este de părere că astfel de soluții de marketing trebuie să includă capabilități noi, precum motoare de recomandare pe bază de Inteligență Artificială (AI), analiză de atribuire, afinitate de interes și analiza sentimentului social. SAP Hybris Marketing Cloud optimizează cu succes aceste atribute într-o singură platformă, un beneficiu major pentru brandurile care urmăresc să-și loializeze consumatorii prin oferirea de experiențe de cumpărare peste așteptări.
SAP, lider de piață pe segmentul soluțiilor software pentru afaceri, este în centrul revoluției tehnologice și de business. În prezent compania are peste 365.000 de clienți, din peste 180 de țări, pe care îi susține în gestionarea cu succes a tuturor factorilor disruptivi aduși de economia digitală. SAP oferă companiilor expertiza necesară pentru dezvoltarea unei strategii digitale și o platformă de tip End-to-End care acoperă toate procesele de business din 25 de industrii.
SAP contribuie la simplificarea proceselor de business, oferindu-le companiilor posibilitatea de a utiliza date în timp real, pentru a anticipa, în prezent, tendințele clienților.
SAP România, subsidiara locală a SAP SE, și-a început activitatea în 2002, numărându-se printre primii furnizorii IT locali de top. În ultimii 15 ani, compania a contribuit semnificativ la dezvoltarea mediului de business local și la transformarea digitală a organizațiilor. Astăzi, circa 600 de companii din România utilizează soluțiile SAP, din industrii precum utilități, transporturi, bănci, asigurări, retail sau producție. De asemenea, 95% dintre cele mai mari 300 de companii pe plan local sunt clienți SAP.
În 2011, SAP a demarat un proiect de investiții în România, prin deschiderea celui mai important centru de consultanță pentru tehnologiile SAP din Europa, care deservește clienții din Europa, Orientul Mijlociu și Africa, cu ajutorul a 500 de angajați.
COMMENTS