IKEA România a înregistrat o creștere a rezultatelor financiare 2023 de două cifre și anunță investiții care să asigure prețuri mai mici

IKEA România a înregistrat o creștere a rezultatelor financiare 2023 de două cifre și anunță investiții care să asigure prețuri mai mici

IKEA România a înregistrat rezultate pozitive în anul fiscal 2023, cu o creștere totală de 14,1% în materie de vânzări, în comparație cu anul precedent, ajungând la o cifră de afaceri de peste 1,2 miliarde de lei și la peste 22 de milioane de produse vândute în toate unitățile.

De asemenea, IKEA a înregistrat creșteri considerabile în anul fiscal 2023 (1 septembrie 2022 – 31 august 2023) și în materie de vânzări online, cu o creștere de 6% față de anul fiscal 2022, confirmând astfel încă o dată tendința consumatorilor de a prefera achizițiile online. Totodată, 2023 a fost și anul în care IKEA Timișoara și-a deschis oficial porțile, contribuind semnificativ la îmbunătățirea performanței afacerii. Noul magazin a marcat un pas esențial pentru companie în atingerea obiectivului său de a fi mai aproape de cât mai mulți oameni, atât pentru IKEA România, cât și pentru IKEA Europa de Sud-Est. 

„Mă bucură deosebit de mult faptul că anul fiscal 2023 a fost un an de creștere pentru IKEA România. Odată cu deschiderea IKEA Timișoara, am reușit să facem încă un pas important în misiunea noastră de a crea o viață mai bună pentru cât mai mulți oameni.”, a declarat Violeta Neniță, Market Manager, IKEA România. 

Produsele de mobilier rămân în topul preferințelor clienților, raportul dintre vânzările de mobilier și cele de accesorii fiind de 64% pentru mobilă și 36% pentru accesorii. Vedetele în rândul produselor IKEA din ultimul an fiscal au fost gama de accesorii de mobilier KOMPLEMENT, cu un număr impresionant de 645.960 de articole vândute, și gama de farfurii OFTAST, cu un total de 2.103.429 de articole care au ajuns în locuințele clienților. Au fost apreciate în special farfuriile OFTAST de 25 cm, cu 985.819 bucăți vândute, suficient de multe pentru a depăși în înălțime Muntele Everest dacă ar fi așezate unele peste celelalte. Iar scaunele albe ADDE s-au dovedit a fi și ele la mare căutare, întrucât nu mai puțin de 26.156 de unități și-au găsit locul perfect la mesele clienților. 

În anul fiscal 2023, magazinele IKEA s-au bucurat de o atmosferă plină de viață, mulțumită celor 5 milioane de vizitatori. Website-ul IKEA a fost, la rândul său, un punct de întâlnire virtual foarte popular, înregistrând 27 de milioane de vizite și peste 381 de mii de comenzi online. 

„În continuare, ne propunem să explorăm noi formate care să ne permită să rămânem o companie accesibilă, convenabilă și sustenabilă atât astăzi, cât și în viitor, dezvoltând mediul omnichannel și investind în accesibilitate.”, a adăugat Violeta Neniță. 

Datorită rezultatelor pozitive din anul fiscal 2023 și stabilizării lanțului de aprovizionare global, IKEA România reușește să își păstreze angajamentul din viziunea sa principală de business – anume de a oferi soluții de amenajare funcționale, de bună calitate și sustenabile, accesibile pentru cât mai mulți oameni. IKEA își propune astfel să mențină prețurile la un nivel cât mai scăzut posibil, luând în considerare impactul major pe care îl au costurile de trai asupra tuturor. Pentru a-i ajuta pe clienți să își valorifice la maximum locuințele, începând cu luna septembrie IKEA a continuat reducerea prețurilor unora dintre cele mai populare produse și caută soluții pentru a investi și mai mult în prețuri în viitor. Pe tot parcursul anului, compania va investi peste 5,8 milioane de euro pentru a absorbi costurile și a asigura prețuri cât mai mici. De la 1 noiembrie, peste 900 de produse îndrăgite, precum familiile MALM, BESTA, PAX, vor avea prețuri mai mici în România.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0