Industria seminţelor, Ferrari-ul agriculturii româneşti

monsantoIndustria seminţelor din România este un Ferrari al agriculturii din România, consideră Cosmin Chioreanu (foto), director general Monsanto România, Bulgaria şi Moldova, arătând că seminţele produse în ţara noastră ajung în toată lumea.

„Vrem să fim lideri în producerea de sămânţă nu numai în România – unde suntem deja, dar şi în întreaga Europă. Seminţele produse în România se vând din Turcia, Orientul Mijlociu, Kazahstan, Asia Centrală, Rusia, Ucraina, până în Franţa, Spania, Italia, Sudul Europei. În foarte multe ţări se exportă sămânţă de la noi şi suntem mândri de lucrul acesta. Nu ştiu câte lucruri merg bine în România, dar industria de seminţe merge foarte bine, este un Ferrari al agriculturii”, a declarat Chioreanu, la “Festivalul Mămăligii” organizat de Monsanto România.

Mesajul evenimentului organizat de companie a fost că mămăliga reuşită începe cu o sămânţă de calitate, iar Monsanto România a sublinia angajamentul de a oferi fermierilor o gamă largă de soluţii agricole – inclusiv varietăţi de porumb adecvate pentru obţinerea mălaiului.

“Axarea pe consumatorul final reprezintă angajamentul Monsanto de a oferi o gamă largă de soluţii pentru a-i ajuta pe fermieri să producă hrană mai multă, mai gustoasă şi la preţuri accesibile care să satisfacă nevoile populaţiei aflate în creştere”, a declarat Cosmin Chioreanu.

Festivalul Mămăligii a fost organizat la Kuxa Studio, în Bucuresti, unde cu ajutorul unui chef recunoscut – Vasile Nicolae, jurnaliştii şi bloggerii au fost invitaţi să descopere arta de a face mămăligă şi modul în care ameliorarea plantelor face acest lucru posibil. În cadrul evenimentului au fost prezentate atât reţete tradiţionale, cât şi moderne, ingredientul principal fiind mămăliga.

“Prin acest eveniment am dorit să arătăm că succesul nostru depinde de colaborarea cu parteneri din mai multe domenii, inclusiv fermieri şi bucătari, pentru a înţelege obiceiurile de consum ale oamenilor”, a arătat Mihaela Vasile, specialist Relaţii Publice Monsanto România. “Monsanto investeşte zilnic peste 14 milioane de lei în cercetare-dezvoltare pentru a asigura seminţe de înaltă calitate care sunt mai eficiente pentru fermier şi care contribuie la o dietă echilibrată şi benefică pentru consumator”, a adăugat reprezentanta Monsanto.

Monsanto România comercializează 25 de hibrizi de porumb şi 11 hibrizi de rapiţă sub marca DEKALB®, adaptaţi solului românesc. Monsanto este unul dintre liderii de piaţă în România, atât în cultura de rapiţă, cât şi în cea de porumb.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0