ING Bank România este, începând din acest an, banca oficială a festivalului Summer Well, iar cei peste 90.000 de participanți au avut la dispoziție modalități simple și eficiente de plată pe durata celor trei zile de eveniment. Aceștia au efectuat aproximativ 20.000 de tranzacții la punctele de Top-up ING de la festival. Pe lângă acestea, festivalierii au avut și posibilitatea de a-și alimenta brățările de acces prin opțiunea de Top-up online, unde s-au înregistrat 34.000 de tranzacții. În plus, cele mai multe dintre tranzacțiile din festival au fost realizate folosind carduri ING, iar 2 din 3 dintre acestea s-au făcut prin telefon sau ceas.
Participanții la festival au putut achita direct cu telefonul sau cardul la comercianții care foloseau ING SoftPOS, aplicația care permite agenților comerciali să încaseze utilizând doar telefonul mobil.
“Suntem o bancă implicată în viața clienților noștri, ghidați mereu de autenticitate. Cu fiecare produs, serviciu sau campanie, ascultăm nevoile clienților și ținem în echilibru calitățile care au făcut din ING un love brand. Această autencitate înseamnă mai mult decât cifre sau obiective măsurabile. Înseamnă, printre altele, și hobby-urile pe care comunitatea ING le are, iar unul dintre ele este, fără doar și poate, muzica. Astfel, în acest an, am devenit unul dintre principalii sponsori Summer Well, festivalul unde am ascultat the Music of You. Fie că vorbim de soluții rapide de plată, de standul ING cu numeroasele activări la care au fost cozi fără oprire, sau de scena dedicată underground-ului românesc, primul nostru an alături de Summer Well a fost extraordinar și deja așteptăm ediția 2024, când ne revedem pe Domeniul Știrbey din Buftea!”, a spus Dana Ștefan, Events and Sponsoring Lead, ING.
3 zile de muzică, distracție și premii în zona de activare ING Bank România
Standul ING, situat fix lângă scena principală a festivalului, a fost vizitat de mii de persoane de toate vârstele, iar peste 6.000 au interacționat direct cu activările brandului. The Neverending Music of You a încurajat creativitatea și originalitatea celor prezenți și le-a oferit ocazia de a-și crea propria melodie cu ajutorul unei instalații digitale. Cele 1.350 de mix-uri unice create de tineri, adolescenți, dar și de părinți însoțiți de copii au fost recompensate cu mii de premii, printre care pături de picnic, borsete, ochelari sau pelerine de ploaie. Aproape 2.500 de festivalieri au trăit experiența oferită de cabina Photo Duo, iar peste 1.800 au ales unul dintre tatuajele cu simbolurile ING X Music of You.
HIDDEN TRACKS STAGE & Leul ING Bank
Parte din distracția #MusicOfYou a fost și scena Hidden Tracks, sponsorizată de ING Bank și VISA. Aici, nume celebre din underground-ul românesc, precum Rareș, Paulina, LVX Machina, IOVA, Ana Coman, +She+ (Corina Sucarov), au atras mii de tineri.
Deloc de neglijat a fost și leul ING, mascota care a fost, fără doar și poate, cea mai instagramabilă prezență din întregul parteneriat. Festivalieri de toate vârstele au venit la standul ING special pentru a cunoaște mascota deja faimoasă.
Prin parteneriatul încheiat anul acesta, ING Bank și Summer Well le-au oferit fanilor festivalului modalități simple și eficiente de plată, dar și posibilitatea de a descoperi serviciile și produsele ING Bank dedicate noii generații digitale native. Pe parcursul celor 3 zile de festival, pe scena Summer Well au urcat artiști renumiți pe plan internațional, printre care Florence + The Machine, Röyksop, YUNGBLUD, Tom Grennan sau Saint Levant.
COMMENTS