ING România lansează creditul de nevoi personale instant, complet online, similar celui din unităţile fizice

ING România lansează creditul de nevoi personale instant, complet online, similar celui din unităţile fizice

Începând cu luna septembrie, clienții ING pot obține oricând și oriunde un credit de nevoi personale 100% online, prin platforma HomeBank, în doar 15 minute având și banii transferați în contul curent. Creditul de nevoi personale online este o replică în oglindă a celui disponibil în unitățile ING, având aceleași condiții și costuri, și este posibil datorită semnăturii electronice, echivalentul semnăturii olografe.

Produsul va fi disponibil treptat, în următoarele două săptămâni, pentru cei aproape 1,3 milioane de clienți activi ING, prin Home’Bank. Clienții care accesează noul produs ING beneficiază de aceleași condiții ca în cazul creditelor de nevoi personale contractate în agenții: aceleași costuri (dobândă fixă de 8,25% – 11,95% și discount la dobândă în cazul în care clientul optează pentru o asigurare de viață și șomaj, taxă de analiză de 200 lei) și o valoare maximă împrumutată de 90.000 de lei, fără documente suplimentare.

Credem că acest mod de a acorda credite de nevoie personale rapid, fără a mai cere semnătura clientului, va fi un model de succes. Jumătate dintre clienţii noştri au studii superioare, iar aceştia interacţionează tot mai mult cu banca prin canale digitale. Analizând comportamentul clienților ING, este evident că aceștia preferă canalele de comunicare online în relația cu banca: 95% dintre aceștia aleg să interacționeze cu ING online și doar 5% aleg unitățile sau call center. Numărul de interacțiuni și solicitări de la clienți via dispozitive mobile s-a dublat, în ultimul an”, spune Daniel Llano Manibardo (foto), Head of Retail ING România.

Creditul instant online de nevoi personale poate fi contractat datorită protocolului de lucru cu ANAF şi Biroul de Credit și certificatului calificat de semnătură electronică ce înlocuiește semnătura fizică, având aceeași valoare legală. În procesul de a obține creditul, clientul ING solicită emiterea unui certificat digital de către InfoCERT SPA Italy, prin intermediul Home’Bank, pe care îl va folosi pentru a semna termenii și condițiile creditului. InfoCERT SPA Italy este cea mai mare autoritate de certificare din Europa, colaborează cu Comisia Europeană și sprijină companiile să inoveze modul de a interacționa cu clienții și procesele operaționale, prin soluții digitale. Pentru moment, obținerea semnăturii electronice certificate este gratuită pentru clienții ING și se realizează instantaneu.

Clienţii pot primi banii în cont în circa 15 minute, dacă îndeplinesc condițiile de venit (salariu sau pensie de minimum 1.000 de lei lunar, raportate la ANAF), vârsta de cel puțin 18 ani, vechime în muncă, angajat de cel puțin un an și de mai bine de jumătate de an la actualul loc de muncă. Un software performant face o analiză a tuturor informaţiilor colectate despre client, inclusiv despre variaţia veniturilor clientului în timp şi verifică solvabilitatea la Biroul de Credit şi ANAF. Dacă totul corespunde şi este semnat digital, transferul de bani se face imediat.

Mă bucură faptul că în ING România am găsit o soluție pentru a oferi credite de nevoi personale instant și online, iar clienții noștri pot de acum experimenta cum este să obțină acest credit într-un mediu online de la un capăt la altul al operațiunii. La ING, credem că serviciile bancare trebuie să fie simple, accesibile și adaptate unui nou tip de client, mai exigent, care preferă acest mediu.

Pornind de la această premisă, am lansat în ultimii doi ani mai multe produse și servicii disponibile în Home’Bank, care fac bankingul mai ușor sau, mai degrabă, transformă internet banking-ul într-o aplicație mai cuprinzătoare. Prin aplicație clienții pot realiza diverse operațiuni bancare precum transferuri de bani, deschiderea depozitelor sau conturilor de economii sau pot cumpăra fonduri mutuale pe care le verifică în timp real. Pe de altă parte au beneficii conexe care le permit să își cumpere vinieta, să reîncarce creditul de pe telefonul mobil, să își centralizeze cardurile de client fidel de la diverși comercianți în aplicația Fidelity Card din Home’Bank sau pot beneficia de reduceri în ING Bazar”, a mai spus Daniel Llano Manibardo.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0