ING România prezintă noua platformă digitală, ING Business, dedicată clienților Mid Corporate Banking – companii cu cifră de afaceri între 2 milioane și 500 de milioane de lei. Lansată începând cu luna aprilie, platforma va oferi o experiență de tip omnichannel și va fi disponibilă gradual pe parcursul anului 2018.
Prin intermediul ING Business, companiile antreprenoriale din segmentul Mid Corporate Banking vor avea la dispoziție toate produsele și serviciile bancare oriunde și oricând, platforma putând fi accesată de pe desktop, laptop, tabletă, smartphone și – în premieră în România – prin smartwatch. Interfața are un design modern și intuitiv, ușor de configurat, care poate fi personalizată atât în funcție de specificul companiei, cât și de rolul ocupat de utilizator în companie. Platforma oferă un sistem eficient de căutare a informațiilor relevante, actualizate în timp real.
„Experiența clienților este mereu în centrul inițiativelor noastre. Prin lansarea ING Business ne adaptăm mai bine profilului de business al antreprenorilor din România și le oferim o experiență digitală reală, menită să simplifice interacțiunea clienților cu banca.” explică Bogdan Boteanu (foto), Director General Adjunct ING România, Head of Mid Corporate Banking.
„ING Business duce ideea de internet banking un pas mai departe și oferă clienților o interacțiune digitală tri-dimensională ce include partea de tranzacționare, dimensiunea de self-service, precum și un nou canal de comunicare directă și personalizată cu banca.” a adăugat Bogdan Boteanu.
Funcționalitățile ING Business vor fi îmbogățite în permanență, ținând cont de feedback-ul clienților. Zona de Self Service va debuta cu o serie de funcționalităti, precum configurarea drepturilor utilizatorilor, a limitelor de tranzacționare sau politicii de semnături, dar și deschiderea de conturi curente online.
Platforma a fost dezvoltată împreună cu Comarch, furnizor global de soluții software cu peste 25 de ani de experiență în domeniu.
ING operează în cadrul unei rețele de 180 de sucursale la nivel național și asigură servicii bancare unui număr de peste 13.000 de clienți aflați în portofoliul diviziei de Mid Corporate Banking, portofoliu format din antreprenori dinamici și motivați să își dezvolte afacerea într-un mod sustenabil.
ING Bank România este parte a ING Group, instituţie financiară internaţională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 34 de milioane de clienţi individuali, companii sau instituţii din peste 40 de ţări. Înființată în 1994, ING Bank România este în prezent o bancă universală, oferind produse și servicii tuturor categoriilor de clienți – companii mari și mici, instituții financiare, mici antreprenori și persoane fizice.
COMMENTS