Intesa Sanpaolo Bank, subsidiara din România a Grupului Intesa Sanpaolo, a obținut certificarea „SAFETY in PLACE” pentru verificarea și evaluarea corectitudinii interpretării și implementării măsurilor de prevenție Covid-19. Proiectul a fost inițiat la începutul acestui an, într-o perioadă de vârf a pandemiei, fiind apoi finalizat după relaxarea măsurilor restrictive impuse de autorități.
Compania RINA a dezvoltat standardul/sistemul de evaluare „SAFETY in PLACE” bazându-se pe cele mai recente reglementări ale OMS și autorităților naționale, precum și pe orientările, liniile directoare și bunele practici formulate de specialiști și principalele asociații comerciale.
Certificatul și etichetele „SAFETY in PLACE” se acordă după o procedură riguroasă ce cuprinde verificări adaptate specificului activităților desfășurate, asigurând astfel toate părțile interesate că în locațiile auditate au fost atinse standardele de siguranță și se implementează protocoalele de igienă adecvate, în conformitate cu normele legale precum și respectarea celor mai bune practici în prevenția Covid-19.
De la începutul pandemiei Intesa Sanpaolo Bank a acționat responsabil pentru sănătatea clienților, angajaților și partenerilor săi prin conformarea cu normele impuse de autorități precum și prin implementarea voluntară a unor măsuri suplimentare de prevenție și protecție. În contextul COVID-19, au fost implementate mai multe măsuri pentru evitarea contagiunii, pentru protejarea clienților și angajaților și pentru asigurarea continuității afacerii în cel mai bun mod posibil. Astfel, banca a trecut rapid in sistemul de lucru de la distanță, procentul de angajați din sediul central care au lucrat de la distanță fiind între 80% – 90%. iar cel al angajaților din sucursale între 25% – 40% in anul 2020. A fost stabilită o schemă cu ture săptămânale pentru angajați care lucrează de la distanță pentru a susține continuitatea activității în toate sucursalele băncii. Pentru a susține activitatea de la distanță, au fost furnizate in cel mai scurt timp posibil laptopuri și telefoane mobile angajaților care nu dețineau aceste dispozitive. Au fost adoptate echipamente de protecție personală precum indicatoare de distanță, dezinfectanți, măști, materiale de siguranță, scanarea temperaturii si au fost aplicate protocoluri de curățenie, dezinfectare și curățare pentru rețeaua de sucursale și sediul principal. De asemenea, a fost implementat un sistem de organizare a programărilor si toate operațiunile care nu au necesitat prezență fizică au fost migrate către canalele online
Prin acest proiect desfășurat împreună cu RINA, eforturile noastre au fost validate deo instituție cu vastă experiență, reputație și competențe ridicate în certificările din domeniul sănătății și siguranței ocupaționale, recunoscută la nivel mondial pentru rigurozitatea cu care desfășoară auditurile. Satisfacția noastră profesională în această direcție este cu atât mai mare, întrucât am dovedit continuitate în asumarea responsabilității inclusiv în perioada de după eliminarea restricțiilor legale, păstrând la nivel de recomandări toate acele măsuri cu utilitate practică pe care echipa noastră le-a implementat inițial. Depunem în mod vizibil toate eforturile pentru a menține permanent echilibrul optim între siguranță și calitatea serviciilor pe care vrem să le oferim tuturor celor care vin în locațiile noastre” a declaratDan Sandu, CEOla Intesa Sanpaolo Bank Romania.
Alessandro Romei – EMEA Senior Director al RINA, a declarat: “Suntem onorați să fim alături de Intesa Sanpaolo Bank Romania și să-i susținem prin această certificare a eforturilor pe care le-au făcut pe toată perioada pandemiei pentru a gestiona cât mai eficient riscurile generate de aceasta. Specialiștii noștri au colaborat excelent pe parcursul proiectului cu o veritabilă echipă de profesioniști de la Intesa Sanpaolo Bank Romania și au remarcat responsabilitatea acestora față de angajații și clienții băncii. Certificarea SAFETY in PLACE acordată Intesa Sanpaolo Bank Romania are o deosebită importanță în materia sănătății și siguranței ocupaționale pentru mediul bancar din România, iar grupul RINA continuă să își respecte angajamentul de a aduce permanent pe piața locală expertiza specifică pe care o acumulăm la nivel global, contribuind astfel la rezolvarea nevoilor și gestionarea provocărilor cu care se confruntă organizațiile afectate de această pandemie”.
COMMENTS