Intracom Telecom lanseaza o soluție avansată destinată transformarii digitale a pieței de retail

Intracom Telecom lanseaza o soluție avansată destinată transformarii digitale a pieței de retail

Intracom Telecom, un furnizor global de sisteme și soluții de telecomunicații, lanseaza soluția sa inovatoare Smart Retail care răspunde nevoilor și provocărilor oricărei afaceri de retail, de la magazine individuale până la lanțuri de magazine, aducand industria de retail la un nivel superior prin oferirea unei experiențe digitale unice proprietarilor de afaceri de retail, cliențiilor și angajaților lor.
Soluția Smart Retail a Intracom Telecom este extrem de flexibilă, permițând magazinelor fizice să crească venitul mediu pe client, să minimizeze costurile, să optimizeze programarea stocurilor, să automatizeze procesele, să depășească concurența pe segmentul de magazine fizice, dar și pe segmentul on-line, sporind satisfacția angajaților și a clienților. Mai mult, oferind consumatorilor o experiență digitală fără precedent, soluția Smart Retail le oferă acestora posibilitatea de a interacționa cu adevărat cu magazinul, prin intermediul smartphone-urilor lor. Informațiile generate de cumpărători sunt colectate de soluția Smart Retail, care permite comercianților să adune informații, să analizeze în continuare comportamentul clienților, să lanseze campanii de marketing de succes in-store și să reducă semnificativ cozile.
Nikolaos Velentzas, General Manager al Intracom Telecom Services Business Division, a declarat: „Soluția Smart Retail este o completare strălucită a portofoliului larg de soluții inteligente ale Intracom Telecom. Intotdeauna in pas cu nevoile pieței și tinand cont de prezenta semnificativa a telefoanelor inteligente în viața oamenilor, am creat o soluție inteligentă care deschide calea pentru ca atat magazinele individuale, cat și marile lanțuri de magazine, să intre rapid în lumea digitală, oferind astfel companiei și clienților săi o mare varietate de caracteristici care redefinesc excelența operațională și experiența de cumpăraturi.”

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0