Genesys Labs, furnizor de top de soluţii pentru servicii cu clienţii şi software pentru centre de contact, are de ceva vreme în portofoliu Genesys One – o soluţie revoluţionară de Customer Service pentru întreaga gamă de clienţi enterprise, inclusiv companiile mici şi mijlocii.
Ca parte a unei soluții software unice, Genesys One grupează într-un mod unic, într-un singur pachet, caracteristicile de clasă mondială ale contact center-ului Genesys cu cele mai inovatoare şi eficiente practici de Customer Service, sub forma de template-uri și de aplicații, asigurând o implementare rapidă și facilă a centrului de contact de ultima generație. Pentru prima dată, întreaga gamă de clienţi enterprise, incluzând companiile mici şi mijlocii, pot beneficia de o tehnologie avansată, combinată cu strategiile inovatoare de Customer Service dezvoltate de Genesys pe parcursul a peste 20 de ani de experienţă cu nume de top din întreaga lume.
Genesys One este construită pe baza suitei software Genesys 8 de top în industria de Contact Center, incluzând Platforma Genesys Customer Interaction management, bazată pe protocolul SIP. Soluția furnizează capacități avansate de Customer Service ca parte a unui singur pachet software, inclusiv rutarea cea mai bună din clasa sa, “agent desktop”, precum și raportarea. Genesys One susţine şi valorizează ecosistemul Genesys SIP pentru a oferi o soluţie completă, inclusiv telefonie şi end points.
Genesys One presupune o instalare cu preţ fix pentru implementarea în termen de maxim 30 de zile sau mai puţin. Soluţia foloseşte tenologia tehnologia patentată de Genesys, pentru gruparea într-un singur pachet a celor mai bune practici de servicii cu clienții în strategii şi aplicații pre-definite care reduc radical durata şi costul necesare pentru implementarea unui centru de contact avansat. Genesys One este prevăzută cu aplicaţia Rapid Installer, care populează instantaneu strategiile de rutare și de raportare a serviciilor cu clienții, folosind o interfaţă intuitivă a aplicației şi template-uri uşor de utilizat.
Furnizarea unui grad mai mare de control utilizatorului enterprise, capacitățile de raportare Genesys One şi aplicațiile role-based, le permit executivilor din departamentele de Customer Service şi managerilor de direcţii de business să monitorizeze şi să modifice strategiile de Customer Service din mers în timp ce condițiile activităţii companiei se schimbă – fără a necesita asistență IT.
Genesys One susţine până la 300 de agenți pe un singur server şi poate fi scalată pe o infrastructură complet virtualizată. Genesys One se poate extinde pentru a include aplicaţii Genesys adiţionale pe baza nevoilor viitoare de Customer Service ale unei companii.
INTRAROM, partenerul Genesys in Romania, are cel mai ridicat nivel de expertiză şi certificări în tehnologiile Genesys de pe piaţa românească de profil, având în curs de implementare proiecte complexe pentru organizaţii de referinţă din toate industriile.
„Până în prezent, doar companiile cele mai mari și mai sofisticate au beneficiat de cele mai avansate soluții globale de Customer Service”, a declarat Apostolos Kemos, director de vânzări la Genesys. „Cu ajutorul Genesys One, furnizăm mai mult decât un produs nou. Acum întreaga piaţă de clienţi enterprise, inclusiv companiile mici şi mijlocii, are acces la o soluție revoluţionară care le oferă acces instantaneu la tehnologia de top din industrie și expertiză solidă, precum şi la cele mai bune practici în serviciile cu clienții – integrate intr-un pachet ce asigură o implementare rapidă şi un TCO scăzut.”
„INTRAROM este mândră să fie un partener al Genesys One”, a declarat Kostas Fiakas, director de vânzări la INTRAROM. „Prin intermediul unei interfeţe simplificate a utilizatorului activității, al template-urilor de segmentare a clienţilor şi al capacităţilor de implementare rapidă, Genesys One îndeplineşte o nevoie de afaceri critică pentru companiile customer-centric, indiferent de dimensiunea acestora. INTRAROM se dedică colaborării cu Genesys pentru introducerea acestei soluţii inovatoare pe piaţă.”
Genesys este furnizorul mondial de top de programe software, servicii de centre de contact şi servicii cu clienții — fiind dedicaţi 100% către experiența clienților și misiunea de a elimina serviciile de slabă calitate cu clienţii. Având peste 2.000 de clienţi în peste 80 de ţări, Genesys beneficiază de o poziţionare unică, permiţându-i să ajute companiile să-şi unifice resursele: oamenii, perspectivele şi toate canalele de comunicare către clienți pentru a susține un dialog eficient cu clienţii. Firma a fost fondată în anul 1990. În anul 2000 a fost achiziţionată de Alcatel-Lucent, iar începând din 2012 a redevenit o companie de-sine-stătătoare, deţinută de fondurile de investiţii Permira şi Technology Crossover Ventures. Anul trecut comapnia a avut vânzări de 610 milioane dolari şi a beneficiat de peste 200 de clienţi noi.
Intrarom, subsidiara Intracom Telecom Grecia, şi-a consolidat constant poziţia sa de vendor semnificativ pe piaţa telecomunicaţiilor din România, având astăzi peste 400 de angajaţi şi o suprafaţă totală industrială de 33.000 mp. Susţinută de o infrastructură solidă, rezultat al unei investiţii de peste 30 milioane euro, experienţa companiei acoperă urmatoarele linii de business: soluţii telco la cheie, soluţii integrate IT&C pentru sectorul public; aplicaţii customizate pentru sectorul entreprise, utilităţi, banking, suport multi-vendor şi servicii de field-maintenance; producţie de sisteme de telecomunicaţii.
În 2012, Intrarom a raportat o cifră de afaceri de 191,5 milioane lei (cca. 42,3 milioane euro), cu 13,6% mai puţin decât în 2011, dar cu 10,11% mai mult decât în 2010.
COMMENTS