Revolut, compania fintech care a devenit recent ”unicorn” după obținerea unei runde de investiții Serie C în valoare de 250 de milioane de dolari, anunță că a recrutat-o pe Irina Scarlat, ex-Lead Marketing Manager Uber, să conducă operațiunile locale.
Irina Scarlat are peste șapte ani de experiență în tehnologie, marketing și managementul proiectelor și al echipelor. În ultimii doi ani a condus echipa de marketing a Uber în România, a definit strategia la nivel local și s-a implicat activ în diferite inițiative strategice la nivel regional. Printre realizările sale se numără lansarea a trei orașe noi, creșterea numărului de utilizatori de peste zece ori și dezvoltarea echipei de marketing de la zero.
Înainte de Uber, Irina a fost Chief Marketing Officer (CMO) al TechHub Bucharest, spațiu de co-working și punct de întâlnire al comunității profesioniștilor în tehnologie din București, și al How to Web, una dintre cele mai importante conferințe în domeniul tehnologiei din Europa Centrală și de Est, precum și fondator al Prove PR, o agenție de comunicare integrată pentru startup-uri în tehnologie. A trăit, studiat și lucrat în șapte orașe din Europa și Statele Unite și vorbește fluent patru limbi străine.
Principalul obiectiv al Irinei Scarlat, din poziția de Country Manager Revolut, va fi să dezvolte piața din România și să crească numărul de utilizatori al serviciului de la 25,000 în prezent la peste 100,000 până la finalul anului. Sediul Revolut în România va fi la TechHub Bucharest, în centrul comunității profesioniștilor în tehnologie din București.
”Am ales să mă alătur Revolut pentru că este ”the next big thing” și vreau să joc un rol activ în dezvoltarea serviciului și să fac parte din revoluția sistemului financiar-bancar. M-au convins faptul că Revolut este un serviciu digital care folosește tehnologie de ultimă generație și, în același timp, o companie care pune oamenii pe primul plan. Produsul rezolvă probleme reale pentru utilizatorii săi: îi ajută să cheltuie și să transfere bani oriunde în lume, folosind cursul de schimb valutar real. Este simplu, convenabil, sigur și rapid. Peste 25,000 de utilizatori folosesc deja serviciul și au cheltuit peste 3 milioane de dolari până acum, economisind astfel 150.000 de dolari pe care i-ar fi cheltuit pe taxe și comisioane ascunse, dacă ar fi ales o bancă tradițională. Sunt onorată să fac parte din echipa Revolut și sunt convinsă că, împreună, vom crea o revoluție a sistemului financiar-bancar, în România și peste tot în lume”, a spus Irina Scarlat.
”Pe lângă experiența și abilitățile ei, Irina ne-a impresionat prin atitudine: are determinarea și mentalitatea antreprenorială pe care o căutăm și suntem convinși că este un avantaj să o avem în echipă. Am ajuns la 25.000 de utilizatori în România fără a face investiții în marketing și avem încredere că putem atinge 100.000 până la finalul anului, cu ajutorul Irinei și al echipei locale”, a spus Andrius Biceika, Head of Country Managers, Revolut.
Revolut a fost înființat în iulie 2015 cu o misiune ambițioasă: să zguduie de la temelie sectorul financiar bancar. Utilizatorii Revolut își pot face un cont curent în 60 de secunde, pot cheltui bani în străinătate în peste 150 de monede, fără comisioane ascunse, și au posibilitatea de a deține și schimba 26 de monede direct din aplicație și de a efectua transferuri domestice și internaționale folosind cursul de schimb valutar real.
Compania cu sediul în Londra are peste 1.700.000 de utilizatori în Europa și a procesat până în prezent peste 60 de milioane de tranzacții în valoare totală de mai bine de 15 miliarde de dolari. Revolut a obținut finanțări în valoare totală de 340 milioane de dolari de la investitori cunoscuți precum Index Ventures, Balderton Capital, Ribbit Capital sau DST Global.
COMMENTS