La doi ani de la deschidere, MAM Ghencea generează 10% din vânzările rețelei și produce o cincime din energia pe care o consumă

La doi ani de la deschidere, MAM Ghencea generează 10% din vânzările rețelei și produce o cincime din energia pe care o consumă

MAMBricolaj Ghencea, cel mai nou magazin al lanțului românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă, creat de omul de afaceri Cristian Găvan, și-a dublat vânzările în cel de-al doilea an de funcționare. Lansat în 30 martie 2021, în urma unei investiții de 1,65 milioane de euro, MAM Ghencea a generat în primele 18 luni de la deschidere venituri de 4,24 milioane lei, adică 10,2% din veniturile consolidate ale rețelei, conform rezultatelor făcute publice la finalul lui septembrie 2022 de companie, listată în prezent pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB).

În primii doi ani de funcționare, peste 150.000 de români au făcut cumpărături de produse și accesorii pentru mobilier în MAM Ghencea, 93.000 de vizite fiind înregistrate doar în 2022. Valoarea bonului mediu a fost de 126 lei/client, anul trecut, în creștere ușoară față de 2021, când media a fost de 121 de lei/client.

MAM Ghencea este și prima unitate a rețelei care a dobândit calitatea de prosumator, după ce compania a decis să-și crească independența energetică, prin montarea de panouri fotovoltaice pe acoperișul magazinului. Astfel, în urma unei investiții de 150.000 euro, finanțață prin Raiffeisen leasing în proporție de 70%, instalația fotovoltaică va acoperi o cincime din consumul mediu anual de electricitate al magazinului.

Fiind situat într-o zonă în plină amenajare, unde predomină casele și ansamblurile rezidențiale, MAM Ghencea este vizitat preponderent de clienți finali, spre deosebire de MAM Morarilor și MAM Luică, unde majoritari sunt meseriașii. Acesta este motivul pentru care, pe lângă produsele de tip accesorii mobilier, care sunt și specialitatea noastră și produsele care predomină, există o cerere mai mare, comparativ cu celelalte magazine, pentru produsele de casă de tip menaj, curățenie, home deco”, a explicat Cristian Găvan, fondator și acționar majoritar al rețelei MAMBricolaj.

MAM Ghencea  este situat pe str. Prelungirea Ghencea nr. 301 şi are o suprafaţă totală de 1.500 de metri pătraţi, cu o suprafaţă de vânzare de 1.000 de metri pătraţi. Magazinul include spaţiu de depozitare şi birouri, care sunt situate la etajul 1. Investiţia pentru magazin a însemnat 1,3 milioane de euro pentru achiziţia spaţiului, iar 350.000 de euro au fost alocaţi pentru amenajare. În magazin lucrează în prezent 24 de angajaţi, reprezentând aproape 20% din personalul companiei.

”Performanțele înregistrate de MAM Ghencea au fost foarte bune și le mulțumim clienților pentru încrederea acordată. Ne străduim să le oferim și în continuare cele mai bune soluții de produse și servicii pentru orice proiect de amenajare interioară, și cu ajutorul consultanților noștri, la prețuri cât mai accesibile. Cel de al treilea magazin MAM Bricolaj din Bucureşti a venit, cu un portofoliu extrem de diversificat de produse, ca o certitudine a ritmului susţinut de creştere pe care îl avem. Ca parte a strategiei de dezvoltare, MAM Bricolaj acordă o atenție deosebită sustenbilității pe termen lung, astfel că MAM Ghencea se evidențiază și prin proiecte speciale care dovedesc responsabilitatea față de mediu”, a declarat Cristian Găvan, fondator și acționar majoritar al rețelei MAMBricolaj.

De asemenea, alături de MAM Morarilor și MAM Luică, MAM Ghencea derulează, în perioada 20 februarie – 30 aprilie, campania tip „Rabla”, prin care își propune să colecteze produse de bricolaj și accesorii de mobilier uzate, în schimbul cărora clienții primesc pe loc o reducere de 10% pentru oricâte produse noi similare cu cele vechi vor achiziționa. Produsele colectate sunt ulterior sortate și predate operatorilor certificați în reciclare.

De la momentul lansării, când a propus clienților săi aproximativ 7.300 de produse, în prezent, MAM Ghencea a ajuns la o ofertă care include aproximativ 8.300 de produse, care includ și categorii noi de produse, precum decoraţiuni şi corpuri de iluminat. Magazinul operează în sistem cash & carry, iar la interior clienţii au acces cu căruciorul de cumpărături. Aceştia pot apela ori de câte ori au nevoie la consilierii MAM Bricolaj pentru ajutor sau consultanţă specializată cu privire la produsele căutate.

Pentru accesibilitate, rafturile magazinului sunt dispuse pe categorii de produse şi anume: profile din aluminiu, sisteme de balamale sau de inchidere, sisteme de sertare, blaturi şi panouri, electrice, scule, organe de asamblare, vopsele, materiale pentru curăţenie, mobilier şi decoraţiuni.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0