UPC România, membră a Liberty Global, cea mai mare companie internaţională de comunicaţii prin cablu din lume, a continuat şi în T3 2016 tendinţa pozitivă din prima jumătate a anului: extinderea ariei de acoperire a serviciilor UPC, precum şi creşteri pe segmentele în care activează: televiziune digitală, internet şi telefonie fixă.
PRINCIPALELE REZULTATE DIN T3 2016:
– Atingerea unui număr de 2.225.800 de abonamente ĩn T3
– Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 261.000 de case, reprezentând o creştere de peste 10% faţă de T3 2015
– 8,5% mai mulţi clienţi de televiziune digitală, 11,4% mai mulţi clienţi de internet şi 21% mai mulţi clienţi de telefonie comparativ cu perioada similară din 2015
– Creşterea anuală a veniturilor UPC de peste 8,5% în lei ĩn T3 2016, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut
“Evoluţia noastră este rapidă şi semnificativă, ceea ce ne confirmă că avem strategia corectă, servicii superioare şi o echipă pregătită să livreze clienţilor UPC ceea ce ĩşi doresc, mixul ideal de conectivitate şi divertisment. Ĩn această toamnă, am făcut un mare pas ĩnainte, prin lansarea serviciului avansat de televiziune HORIZON, care, alături de modem-ul CONNECT BOX, completează platforma de inovaţii UPC pentru a oferi cea mai bună experienţă digitală clienţilor noştri.”, spune Robert Redeleanu (foto), CEO UPC România & UPC Ungaria. „Investiţiile constante în inovaţia produselor noastre şi extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale rămân elementele principale ale strategiei noastre”, adaugă acesta.
Eforturile companiei în trimestrul al III-lea din 2016 s-au concentrat pe extinderea ariei de acoperire prin construcţia de reţea ĩn diferite zone ale ţării. Într-un an, aria de acoperire a serviciilor digitale a crescut cu peste 10%, reprezentând 261.000 de noi case, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2015. La sfârşitul lunii septembrie 2016, serviciile digitale UPC erau disponibile pentru 2.752.400 de gospodării din România.
UPC şi-a majorat baza totală de abonamente (RGU), care este de 2.225.800, creşterea anuală a numărului de RGU fiind de peste 9%: UPC a adăugat aproape 187.000 abonamente comparativ cu trimestrul al III-lea al anului trecut. De asemenea compania şi-a mărit baza de clienţi ĩn T3 2016 la 1.259.400, reprezentând o creştere de 4,4% faţă de T3 2015.
Veniturile nete ale UPC România au crescut şi ele în T3: în lei, creşterea anuală a veniturilor UPC a fost de 8,5%: 172,8 milioane lei în T3 2016 faţă de 159,3 milioane lei ĩn T3 2015.
O contribuţie semnificativă la rezultatele pozitive ale companiei o are serviciul de internet, segmentul cu cel mai mare potenţial de creştere. UPC a câştigat aproape 53.900 de noi abonamente internet de mare viteză, ceea ce reprezintă o creştere anuală de 11,4% (524.900 de abonamente de internet). De asemenea, peste 140.000 de clienţi au ales modem-ul CONNECT BOX, beneficiind de cea mai bună experienţă Wi-Fi ĩn toată casa. Rata accelerată de adopţie a noului modem, ne confirmă că serviciul de internet de la UPC ĩndeplineşte nevoia de conectivitate a clienţilor noştri.
Televiziunea digitală prin cablu continuă să aducă noi clienţi la UPC, ĩn T3 2016, compania a atras 12.300 noi abonamente, baza crescând până la 629.600. Pe acest segment, creşterea anuală a fost de 8,5%. Ĩn luna octombrie 2016 UPC a lansat media-box-ul de ultimă generaţie HORIZON, care oferă o experienţă de televiziune complet nouă clienţilor.
COMMENTS