Lenovo a lansat Moto G4 pe piața din România, a patra generație de dispozitive care îi aduce utilizatorului caracteristici și specificații tehnice esențiale. Acesta este primul produs pe care compania îl lansează la nivel local sub umbrela brand-ului Moto.
Când vine vorba de smartphone-ul personal, adevărata valoare este atunci când are aceleași caracteristici premium pe care clienţii aşteaptă să le vadă într-un dispozitiv de top, dar la o fracțiune din costul aceluia. Moto G4 reprezintă o alternativă valoroasă pentru utilizatorul aflat în căutare de valoare reală, asigurându-i o bună experiență de utilizare. Aceasta este întotdeauna prioritatea lui, indiferent de prețul afișat de dispozitivul dorit.
A patra generație Moto G este mai subțire și are un ecran full HD de 5,5 inci și o cameră de 13 MP pentru poze clare, perfecte pentru a fi împărtășite cu prietenii. Bateria sa de 3.000 mAh și procesorul octa-core incredibil de rapid permit utilizatorului să se bucure de apelurile video cu familia de la prânz, iar seara de ieșirile cu prietenii. Și atunci când utilizatorul are nevoie de un impuls de energie pentru baterie, TurboPowerTM îi oferă șase ore de putere în doar 15 minutes.
Moto G4 este disponibil in magazinele Orange si pe orange.ro la 19 euro alături de abonamentul Orange Me 25 sau la preț standard de 209 euro (TVA inclus).
Noul dispozitiv le aduce utilizatorilor esența a ceea ce înseamnă Moto, oferindu-le performanță Android și un design care nu face compromisuri cu în ceea ce privește calitatea, toate la un preț corect.
Lenovo este o companie globală ce apare în Fortune 500 și valorează 46 miliarde de dolari, un lider în furnizarea de tehnologie inovatoare pentru consum comercial și de business. Portofoliul nostru acoperă o gamă largă de produse și servicii de înaltă calitate și sigure, cum ar fi PC-uri (inclusiv legendarul Think și brand-ul YOGA), stații de lucru, servere, stocare, televizoare inteligente și o familie de produse mobile cum ar fi smartphone-uri (inclusiv marca Moto), tablete și aplicații.
COMMENTS