Libra Internet Bank a lansat aplicaţia sa pentru smartphone, Libra Mobile Banking, care permite clienţilor băncii să îşi acceseze conturile bancare prin logare de pe telefonul mobil şi să efectueze transferuri intre conturi proprii, plăţi în lei şi valută, depozite, schimburi valutare şi generare de extrase de cont, majoritatea operaţiunilor fiind procesate imediat de bancă la orice oră, inclusiv seara şi în week-end.
Alte funcţionalităţi ale aplicaţiei Libra Mobile Banking includ localizarea prin GPS a sucursalelor băncii şi a celor mai apropiate ATM-uri Libra Internet Bank şi Euronet.
“Utilizatorii Libra Mobile Banking sunt companii din toate domeniile, cabinete ale profesiilor liberale şi persoane fizice care, pe lângă Internet Banking, au nevoie să ordone operaţiuni oricând, de pe terminalul cel mai apropiat de ei: telefonul mobil. Pentru ei, esenţiale sunt trei caracteristici ale soluţiei Libra Mobile Banking: simplitatea utilizării acesteia, varietatea operaţiunilor bancare disponibile pe mobil şi faptul că acceptăm spre procesare imediată majoritatea operaţiunilor, chiar şi în zile nelucrătoare sau în orele serii.”, a declarat Emil Bituleanu (foto), preşedintele Libra Internet Bank.
Operaţiunile prin Internet & Mobile Banking pe care Libra Internet Bank le procesează de îndată, inclusiv dacă sunt semnate în zile nelucrătoare sau seara, sunt: transferurile intre conturi proprii în lei şi valută, plăţile în lei intre clienţii băncii, constituirea de depozite, schimburile valutare la curs standard (schimburi până la 5.000 euro/client în intervalul 18:00-08:00 şi în weekend). Pentru lichidarea de depozite semnată în zile lucrătoare între 08:00-24:00, fondurile devin disponibile imediat pe contul curent al clientului. Modificarea în avantajul clienţilor a orelor limita de procesare a tranzacţiilor (cut-off time) ordonate prin aplicaţiile Libra Internet Banking şi Libra Mobile Banking se aplică şi altor operaţiuni, în anumite condiţii.
Pentru utilizarea serviciilor Libra Mobile Banking şi Libra Internet Banking nu se percepe abonament lunar sau taxa de activare, iar comisioanele la operaţiunile online şi de pe mobil sunt reduse cu circa o treime faţă de cele aplicate în sucursalele băncii.
Aplicaţia Libra Mobile Banking poate fi descărcată din Google Play sau AppStore, fiind optimizata pentru smartphone cu sistem de operare iOS (versiune iOS 4.3 sau superioară) sau Android (versiune Android 2.2 sau superioară). Pentru alte sisteme de operare, aplicaţia poate fi deschisă prin browser-ul telefonului, oferind acces la principalele funcţionalităţi.
Securitatea conectării la Libra Mobile Banking este asigurată prin autentificarea clientului cu numele de utilizator şi parola şi prin mai multe elemente suplimentare de protecţie în interiorul aplicaţiei. De exemplu, fiecare tranzacţie de pe mobil poate fi de maxim 20.000 lei (sau echivalent valută), aplicaţia se deconectează automat după câteva minute de inactivitate, iar definirea de beneficiari noi se face numai prin platforma Internet Banking. Ca un control suplimentar, clienţii pot să îşi activeze, prin platforma Internet Banking, primirea de alerte sms sau email privind procesarea operaţiunilor.
Libra Internet Bank are o tradiţie de aproape 10 ani în furnizarea serviciului Internet Banking care, prin upgrade-urile succesive din 2013, a devenit unul din cele mai moderne servicii de profil din România. Prin Libra Mobile Banking, banca îşi continua strategia de poziţionare ca „bancă a internetului” şi răspunde cerinţelor de mobilitate în creştere ale clienţilor.
Libra Internet Bank, înfiinţată în 1996 şi operaţională din 1997, face parte din mai 2003 din grupul american de investiţii New Century Holdings (NCH), unul din cei mai importanţi investitori străini din România, cu investiţii de peste 3 miliarde de dolari în Europa Centrală şi de Est din care peste 300 milioane de dolari au fost investiţi în România. Banca este una de talie mică, specializată pe produse şi servicii adresate profesiilor liberale.
La sfârşitul primului trimestru din 2013, activele băncii crescuseră cu 25% faţă de aceeaşi perioadă din 2012, până la 857,2 milioane lei şi şoldul creditelor urcase cu 16%, până la 596,5 milioane lei. Doar profitul net, în valoare de 1,64 milioane lei (373.000 euro) a marcat o scădere de 38,6% faţă de trimestrul întâi al anului 2012.
COMMENTS