Mastercard și PayPal au anunțat că intră într-o nouă etapă a parteneriatului lor pe termen lung, cu scopul de a îmbunătăți experiența de plată furnizată consumatorilor, prin demarcarea clară a Mastercard printre opțiunile de plată disponibile în cadrul PayPal, integrarea serviciilor Masterpass ca opțiune de plată pentru comercianții înrolați pe platforma Braintree a PayPal și extinderea prezenței PayPal la momentul efectuării plății. Aceasta le va oferi plusvaloare deținătorilor de carduri Mastercard, instituțiilor financiare și clienților PayPal.
În urma extinderii parteneriatului, consumatorii și micii comercianți își vor putea încasa instant fondurile deținute în conturile PayPal direct pe cardul lor de debit Mastercard. În același timp, PayPal va primi o serie de stimulente financiare legate de volum iar, ca urmare a angajamentelor asumate în cadrul noului acord, nu va mai suporta unele costuri asociate operatorului de portofele digitale.
“Libertatea de alegere a clienților și colaborarea cu partenerii noștri sunt principii fundamentale pentru PayPal, care ghidează modul în care ne desfășurăm activitatea – furnizându-le clienților noștri mai multe oportunități pentru gestionarea facilă a banilor, online, în cadrul aplicației sau în magazine,” a declarat Dan Schulman, președinte și CEO, PayPal. “Cu fiecare parteneriat pe care îl semnăm, continuăm să extindem orizontul și valoarea brandului PayPal și să ne îmbunătățim situația financiară. Mastercard este un partener de încredere de mulți ani. Prin colaborarea și inovațiile noastre, vom continua să susținem avansul plăților digitale și să îmbunătățim experiența la plată pentru clienții noștri comuni.”
“Fie că plățile au loc în mediul fizic sau în cel digital, consumatorii s-au obișnuit să vadă brandul familiar al Mastercard de la instituția emitentă preferată de ei,” a declarat Ajay Banga, președinte și CEO al Mastercard. “Extinderea parteneriatului cu PayPal reîntărește angajamentul nostru pentru miliarde de deținători de carduri la nivel global – acela de a le oferi posibilitatea de a face plăți când, unde și așa cum își doresc ei, furnizându-le în același timp simplitatea și siguranța cu care s-au obișnuit din partea Mastercard.”
Pentru asigurarea celei mai bune experiențe la utilizare, deținătorii de carduri vor putea selecta Mastercard ca metoda de plată preferată în cadrul PayPal, pentru optimizarea checkout-ului, în timp ce PayPal își va extinde prezența în magazine prin utilizarea serviciilor de tokenizare furnizate de Mastercard. Astfel, consumatorii își vor putea asocia cardul Mastercard în portofelul digital PayPal pentru a efectua plăți contactless la peste 5 milioane de locații ale comercianților, la nivel global. În plus, comercianții înrolați pe Braintree, platforma PayPal, vor putea include opțiunea simplificată de plată prin soluția digitală Masterpass la momentul efectuării plății.
Mastercard este o companie de tehnologie în industria globală de plăți, care operează cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii.
PayPal a fost înființată în 1998 şi compania continuă să se afle de atunci printre fruntaşii revoluției plăților digitale. În 2015, 28% dintre cele 4,9 miliarde de plăți procesate de companie la nivel global au fost realizate de pe un dispozitiv mobil. Cu 188 milioane conturi active, PayPal este o platformă globală disponibilă oamenilor din peste 200 piețe, permițându-le clienților să efectueze plăți în peste 100 valute diferite, să retragă fonduri din conturile lor bancare în peste 56 valute și să își administreze banii în conturile PayPal, în peste 25 valute.
COMMENTS