Metropolitan Life și Benefit, platforma cu cele mai multe beneficii extrasalariale pentru angajații din România, oferăutilizatorilor posibilitatea de a achiziționa din platformă pachete de asigurare de sănătate adaptate nevoilor acestora.
Noul parteneriat își propune să ofere utilizatorilor Benefit un produs de protecție financiară, adaptat necesităților acestora. Pachetele de asigurare de sănătate, disponibile utilizatorilor și familiilor acestora, pot fi achiziționate direct din platformă din bugetul alocat de către companii angajaților lor, experiența fiind complet digitală și simplificată.
Protecția financiară, prin pachetelede asigurare de sănătate Metropolitan Life,este concepută pentru a veni în întâmpinarea angajaților, în funcție de nevoile acestora și de bugetul alocat în contul de utilizator.
Mai mult decât atât, pachetele de asigurare oferă acces la toate spitalele de stat sau private din țară sau din străinătate, protecție 24/7, protecție financiară în cazul infecției cu virusul Covid-19.Beneficiile pot fi ușor accesateprin decontare directă în rețeaua de spitale sau prin plata indemnizației către asigurat, după ce a avut loc evenimentul, printr-un proces digital rapid și facil. Pachetele de beneficii, având costuri preferențiale, pentru angajați și familii (soț/soție/copii), cuprind acoperiri pentru spitalizare, intervenții chirurgicale, cheltuieli medicale ca urmare a accidentelor și îmbolnăvirilor sau tratament pentru afecțiuni grave în străinătate.
„Recrutarea și retenția talentelor, dezvoltarea unui Employee Value Proposition puternic sunt prioritare în contextul actual, iar beneficiile flexibile pentru angajați vin ca răspuns firesc la aceste obiective. Ne bucurăm că, alături de partenerii noștri Benefit și Marsh, punem baze concrete în obiectivul comun de a fi mereu alături de angajații companiilor din România, ajutându-i să navigheze mai ușor prin etapele vieții, dar și prin evenimentele neașteptate”, afirmă Carmina Dragomir, CEO Metropolitan Life.
„Sănătatea ocupă locul 4 în preferințele angajaților în Top 10 beneficii flexibile, cu o pondere de 7.7%, conform studiului realizat anul acesta de Edenred România și Benefit. Din același studiu reiese că Generația Y (26-40 de ani) este cea mai preocupată de achiziționarea unor produse din categoria „sănătate”. Din punct de vedere al industriei, cei care lucrează în servicii financiare au o preponderență mai mare în alegerea acestui gen de beneficii. Preferințele angajaților sunt atât de variate, încât standardizarea este aproape imposibilă, iar nevoia de flexibilizare a devenit obligatorie în ultimii ani. De aceea, ne-am dorit să lansăm acest parteneriat cu Metropolitan Life și Marsh, un parteneriat care vine în întâmpinarea nevoilor angajaților cu propuneri cât mai personalizate”, spune Codruț Nicolau, Director General Edenred România și BenefitSystems.
MetLife, Inc. (NYSE: MET), prin filialele și afiliații săi („MetLife”), este una dintre cele mai importante companii de servicii financiare din lume, oferind asigurări, anuități, beneficii pentru angajați și gestionarea activelor pentru a-și ajuta clienții individuali și instituționali să pășească cu încredere în viitor. Fondată în 1868, MetLife are operațiuni în peste 40 de piețe la nivel global și deține poziții de lider în Statele Unite, Japonia, America Latină, Asia, Europa și Orientul Mijlociu. Pentru mai multe informații, vizitați www.metlife.com. În România, Metropolitan Life are peste 23 ani de activitate pe piața de asigurări de viață. Peste 3 milioane de clienți beneficiază de asigurări de viață și pensii private obligatorii oferite de Metropolitan Life la nivel local.
Edenred este lider de piaţă ca platformă de servicii şiplăţişi este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei muncii, conectând peste 50 de milioane de angajaţişi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 850.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări.
Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (carduri de tichete de masă), flote auto şi mobilitate (soluţiimulti-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (carduri cadouși platforme dedicate angajaţilor), vacanță (carduri de tichete de vacanță) și cultură& educație (carduri culturale).
Benefit face parte din ecosistemul Edenred România și se adresează tuturor companiilor care își doresc o platformă simplu de utilizat pentru gestionarea flexibilă a beneficiilor pentru angajați.
În concordanţă cu misiunea grupului, “Enrichconnections. For good.”, aceste soluții sporesc bunăstarea și puterea de cumpărare a utilizatorilor. Îmbunătățesc atractivitatea și eficiența companiilor și animă piața muncii și economia locală. De asemenea, favorizează accesul la o alimentație mai sănătoasă, produse mai sustenabile și soluții de soft mobility.
Cei 10.000 de angajaţi Edenred sunt conduşi de misiunea comună de a transforma piaţa muncii într-un ecosistem interconectat, mai sigur, mai eficient şi mai prietenos zi de zi.
Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris şi este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, CAC Large 60, Euronext 100, FTSE4Good şi MSCI Europe.
COMMENTS