PayU lansează serviciul Multi Currency Pricing (MCP), soluție dezvoltată pentru a ajuta magazinele online din România să își dezvolte mai ușor portofoliul de clienți din afara țării, punându-le la dispoziție posibilitatea de a plăti în valută la un preț fix și constant. Cu acest nou serviciu, înainte de efectuarea achiziției, clientul știe cât va plăti în moneda în care are contul bancar sau cardul pentru produsul ales. În prezent, serviciul MCP suportă trei valute: euro, dolari și lire, urmând să fie extins și pentru alte monede.
„PayU susține industria de e-commerce atât la nivel local, cât și internațional. Din experiența noastră, din ce în ce mai mulți comercianții locali sunt interesați să își extindă afacerea în afara granițelor țării. În același timp, magazinele online românești sunt atractive pentru cumpărătorii străini. Anul trecut, clienți din 70 de țări au cumpărat online, de Black Friday, de la magazinele locale. Extinderea transfrontalieră a business-ului devine obligatorie pentru cei care își doresc afaceri de succes pe piața digitală, iar serviciul MCP lansat vine să susțină acest demers. Acum cumpărătorii din alte țări nu trebuie să își mai facă griji în ceea ce privește conversia valutară nefavorabilă, deoarece vor afla de la început cât vor plăti pentru produsul preferat.“ declară Marius Costin (foto), Country Manager, PayU România.
Prin MCP, conversia valutară are loc în pagina de plată PayU, înainte de achitarea comenzii. Acest lucru crește confortul procesului de achiziție și șansele ca tranzacția să fie realizată. Programul pilot desfășurat în Polonia printre comercianții online care au implementat acest serviciu a arătat că, atunci când cumpărătorul află rapid prețul final al produselor, crește de câteva ori rata celor care finalizează achiziția.
Lansarea noului serviciu MCP vine să susțină comerțul online transfrontalier, în contextul în care acesta reprezintă motorul de creștere al economiei digitale la nivel global. ,,Până în 2020 industria de e-commerce va atinge valoarea aproximativă de 3 trilioane de dolari, iar o treime din această sumă va fi reprezentată de comerțul transfrontalier” estimează Marius Costin, Country Manager PayU România.
Doar în Europa Centrală și de Est, statisticile arată că valoarea comerțului online transfrontalier va crește, în același interval, până la 45 de milioane de dolari. Acest lucru este influențat și de schimbările legislative planificate la nivel european. În prezent, se lucrează la strategia de a avea o piață digitală unică, cu scopul de a facilita accesul la bunurile și serviciile digitale din UE, maximizând astfel potențialului de creștere a pieței de e-commerce.
PayU este un furnizor global de servicii de plată pentru companii. Compania este lider pe piețele din Europa Centrală și de Est și procesează tranzacții pentru comercianți precum: Allegro, AmRest, Avon, Blue Air, Makro, Orange, PKP Intercity, Play, Showroom.pl, TUi, Virgin Mobile.
În România, PayU lucrează cu parteneri precum Telekom, BlueAir, Paravion, eMag, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days și alții.
La nivel global, PayU Group operează în 17 țări pe patru continente pentru sute de mii de comercianți și este deținut de Naspers, o companie multinațională originară din Africa de Sud, cu operațiuni în media și servicii online.
COMMENTS