Lansat în noiembrie 2013, serviciul de mobile banking MyBRD Mobile numără peste 160.000 de utilizatori şi este în topul celor mai descărcate 3 aplicaţii financiare din magazinele sistemelor de operare iOS, Android şi Windows Mobile, cu mai mult de 195.000 de descărcări până în prezent.
Potrivit statisticilor băncii, operaţiunile ordonate cel mai frecvent de utilizatorii MyBRD Mobile sunt plăţile interne (între conturile proprii), urmate de plata facturilor de utilităţi. Un utilizator activ BRD accesează serviciul de mobile banking în medie de 16 ori pe lună, media lunară a tranzacţiilor fiind de 4 tranzacţii per client, iar rata de utilizare, de 35%. Cei care accesează cel mai frecvent serviciul sunt utilizatorii de telefoane inteligente bazate pe sistemul iOS, urmaţi de posesorii de smart-phone-uri bazate pe sistemele de operare Windows şi Android.
MyBRD Mobile le oferă clienților o modalitate de transfer unică pe piața bancară din România, transferul direct către un număr de telefon mobil. Beneficiarul plății poate ridica banii, imediat, de la orice agenție BRD, chiar şi fără să fie deținătorul unui cont bancar. Suplimentar, clienții beneficiază de alte funcționalități inovatoare, precum plata facturilor de utilități prin scanarea codului de bare și transferurile prin coduri QR către alți utilizatori MyBRD Mobile.
În primele 7 luni ale anului 2015, utilizatorii au generat peste 430.000 de tranzacţii în aplicaţie, în creştere cu 20% faţă de întregul an 2014, valoarea tranzacţiilor fiind, în acelaşi interval, cu 60% mai mare decât cea înregistrată la finalul anului trecut.
COMMENTS