Cifra de afaceri a New Kopel Group, un jucător important din industria auto românească, a crescut cu 11%, până la valoarea de 20,5 milioane euro, în primele nouă luni din 2016, anunţă compania într-un comunicat. De asemenea, grupul a făcut investiţii de 10 milioane de euro şi a cumpărat alte 800 de maşini noi, potrivit comunicatului.
“O perioadă plină de acţiune, începând cu diviziile noastre de business şi până la proiectele de comunicare prin care am reuşit să aducem brand-ul New Kopel Group la un alt nivel, plin de energie. Am investit peste 10 milioane de euro în autoturisme şi în proiecte speciale, formulă potrivită pentru a duce business-ul nostru spre şi mai multe realizări în viitor.”, a declarat Hezi Shayb, CEO New Kopel Group
În primele nouă luni, grupul a vândut 70 de maşini pe lună clienţilor- persoane fizice, prin Divizia de Second Hand. Flota administrată în sistem de leasing operaţional a crescut cu peste 20%, de la mai puţin de 2.500 de maşini în primele nouă luni din 2015 la peste 3.100 în aceeaşi perioadă a acestui an.
Totodată, activitatea din showroom-ul Union Motors a crescut cu 40%, iar cea din service, cu 30%, se mai arată în comunicat. Portofoliul de clienţi New Kopel Group a crescut cu 15%, până la 300 de clienţi care provin, în principal, din arii precum IT, FMCG, Transport, Construcţii, Farma şi Logistică.
“Cota noastră de piaţă se află într-o creştere continuă. În acest moment, avem 7% în leasing operaţional şi 20% în rent a car. Dar nu totul se rezumă la rezultatele financiare. În spatele acestora, există mereu oamenii, oamenii excepţionali şi talentaţi. De aceea, cultivarea unei echipe de speacialişti este un obiectiv important al strategiei noastre. Am demarat un proces de recrutare în direcţia extinderii echipei în poziţiile cheie. Acum, avem 140 de angajaţi, fără a include aici subcontractorii şi colaboratorii”, a mai spus Hezi Shayb.
În comunicat, se mai arată că obiectivul New Kopel Group a fost mereu acela de a crea soluţii personalizate adaptate nevoilor reale ale clienţilor. Grupul a creat şi sistemul “One-Stop Shop” prin care oferă servicii integrate. În prezent, aproximativ 80% dintre clienţii grupului accesează 4 sau 5 servicii simultan. Pentru că dispune de serviciile de rent-a-car şi de leasing operaţional, din 2015, compania şi-a îndreptat atenţia şi spre IMM-uri şi spre companiile de tip Start Up. Tot din 2015, compania oferă posibilitatea închirierii unei maşini cu doar 9.99 euro pe zi, în weekend. Grupul a lansat şi Programul „Prima Maşină SH” sau “Pachetul Fără Griji” pentru românii care îşi doresc o maşină second hand. Programul a fost vândut integral în doi ani.
COMMENTS