Fluxurile de lucru online, complexitatea datelor despre clienți și contractarea electronică necesită noi soluții de gestiune și analiză, astfel încât Next Consult a dezvoltat pentru Generali România un nou sistem personalizat de Customer Relationship Management (CRM), bazat pe platforma Salesforce. Proiectul face parte din strategia de digitalizare continuă a Generali România și de facilitare a serviciilor personalizate prin noi resurse interne, vizând totodată simplificarea proceselor de management de portofoliu.
În esență, noul sistem permite o analiză foarte detaliată a profilului clienților și a nevoilor specifice ale acestora, elemente ce ajută la dezvoltarea de produse dedicate, servicii tot mai performante, dar și la raportări complexe, necesare în optimizarea strategiei de afaceri.
Cu ajutorul noii soluții, clienții pot primi atât informații despre polițele existente într-un mod rapid, prin email și SMS, cât și informări legate de beneficiile produselor utilizate sau a celor nou lansate.
“Dorim să avem o viziune completă despre nevoile clienților noștri, pentru a le îmbunătăți semnificativ experiența, atât cu serviciile de contractare și post-vânzare, dar și atunci când polița se activează și se acorda despăgubirea. În același timp, această soluție digitală va conferi echipei noastre noi resurse pentru a îmbunătăți punctele de interacțiune cu clienții”, a declarat Daniela Pene (foto), Chief Commercial Officer, Generali România.
“Ne bucurăm că am putut colabora cu Generali România în acest proiect ce transformă modul în care compania își privește clienții, totul realizându-se la scară largă, prin procese digitale. În cele din urmă, acest efort are ca deziderat o consiliere optimă pentru clienți și soluții performante de management al riscurilor”, a declarat Liviu Carcia, CEO, Next Consult România.
„Pentru Generali, implementarea soluției Salesforce CRM reprezintă un pas înainte în procesul de digitalizare al companiei noastre. Căutăm mereu soluții noi de simplificare și unificare a aplicațiilor pe care le avem și sunt încantată că am reușit să finalizăm un proiect amplu printr-o colaborare excelentă dintre colegii noștri și partenerul Next Consult”, a declarat Ileana Damian, Chief Operations Officer – Generali România.
“Experiența noastră în implementarea proiectelor ce implică soluții Salesforce ne permite să accelerăm călătoria digitală a companiilor și a clienților deopotrivă. Avem obiectivul comun de a construi procese sigure și de a fundamenta deciziile de business pe informații corecte, care să se reflecte într-un plus de calitate oferit clienților”, a declarat Orlin Dochev, CEO, Next Consult Bulgaria.
Salesforce este o platforma CRM utilizată de companiile de top din întreaga lume pentru a susține o relație de lungă durată cu clienții, pentru a ușura interacțiunea cu aceștia, indiferent de canalul de comunicare pe care îl aleg și pentru a automatiza procese de business
COMMENTS