Noutăți la nivelul Directoratului UNIQA Asigurari de Viață

Noutăți la nivelul Directoratului UNIQA Asigurari de Viață

  • Remus Lăpușan a fost avizat de către Autoritatea de Supraveghere Financiară în funcția Membru al Directoratului UNIQA Asigurări de Viață. Din iunie 2019 si până în prezent, acesta a fost Membru al Consiliului de Supraveghere pentru UNIQA în România, având o vastă experiență profesională la nivelul industriei asigurărilor și în cadrul managementului companiei.
  • Cristina Anculescu, care a deținut anterior poziția de Membru al Directoratului UNIQA Asigurări de Viață, a acceptat o nouă provocare, fiind promovată în rolul de Head of Talent & Development, din care va coordona, la nivelul întregului Grup UNIQA, inițiativele legate managementul talentelor, managementul performanței și dezvoltării carierei, planul de succesiune, precum și dezvoltarea sustenabilă a angajaților, pentru toate țările unde UNIQA are operațiuni.  

Începând cu luna noiembrie 2023, Remus Lăpușan revine în echipa de management UNIQA Asigurări de Viață, în rolul de Membru al Directoratului companiei. 

Remus Lăpușan s-a alăturat UNIQA în anul 1999, parcurgând un traseu profesional de peste 20 de ani, cu realizări semnificative, care au contribuit la creșterea continuă a companiei.

Experiența sa profesională la UNIQA cuprinde 12 ani din activitate în zona de vânzări, dintre care 8 ani dedicați dezvoltării activității sucursalei din Cluj, pe care a coordonat-o pânâ în anul 2011. Ulterior, a preluat funcțiile de Membru al Directoratului UNIQA și CEO al UNIQA Asigurări de Viață, companie ale cărei rezultate au avut, în mod constant, un impact semnificativ asupra performanțelor UNIQA în România. Din iunie 2019 și până în prezent, Remus Lăpușan a fost Membru al Consiliului de Supraveghere pentru UNIQA în România.

”UNIQA Asigurări de Viață își dezvoltă activitatea, construind pe încrederea de care compania se bucură în rândul clienților, dar și prin continuitatea de la nivelul echipei de management. Avem obiective ambițioase pentru a dezvolta permanent produse și servicii la cele mai înalte standarde de calitate și relevante pentru clienții nostri, iar experiența lui Remus Lăpușan, un reputat profesionist în cadrul industriei asigurărilor și în Grupul UNIQA, ne va ajuta să le realizăm cu succes. Revenirea lui în echipa Directoratului companiei va avea o contribuție importantă la performanțele tot mai bune pe care UNIQA le obține pe segmentul asigurărilor de viață”, a declarat Mihaela Stroia, CEO – Președinte Directorat UNIQA Asigurări de Viață.

“UNIQA este un jucator important in piata asigurărilor din România, investind constant pentru a oferi soluții de protecție financiară la cele mai înalte standarde de calitate. Activăm într-o industrie cu multe provocări, iar clienții se așteaptă să fim alături de ei în momentele dificile, respectându-ne, de fiecare dată, promisiunile. De curând, am lansat către aceștia o nouă promisiune, pentru o viață mai bună și un viitor mai sigur. De aceea, este important să ramânem conectați la realitatea clienților, la nevoile lor specifice și să ne asumăm rolul de a fi mai mult decât o companie de asigurări. Ne aflăm, în acest moment, pe un drum bun, care trebuie continuat prin implicare, încredere, curaj și grija față de cei din jur. Avem o echipă formată din profesioniști valoroși și, împreună, vom duce mai departe performanțele UNIQA, contribuind la o viață mai bună pentru clienți, parteneri și comunitate”, a precizat Remus Lăpușan, Membru Directorat UNIQA Asigurări de Viață. 

Tot din luna noiembrie 2023, Cristina Anculescu, până în prezent Membru al Directoratului UNIQA Asigurări de Viață, a acceptat o nouă provocare la nivelul UNIQA Group, asumându-și rolul de Head of Talent & Development. Din noua poziție, aceasta va coordona initiațivele de digitalizare și îmbunătățire a proceselor și standardelor Grupului UNIQA, legate de managementul talentelor, managementul performanței și dezvoltării carierei și planul de succesiune, pentru a susține organizația în a se adapta cât mai rapid la provocările și schimbările de ordin exponențial care definesc actualul, dar și viitorul mod de lucru din cadrul companiei. 

Cristina Anculescu s-a alăturat echipei UNIQA în decembrie 2014, ca Director Resurse Umane, coordonând un amplu proiect de transformare organizațională, dar și numeroase inițiative care au susținut obiectivele strategice ale companiei. Este absolventă de Relații Economice Internaționale în cadrul Academiei de Studii Economice din București, a unui Masterat în Managementul Afacerilor Internaționale și a unui program de Executive Leadership în cadrul Harvard Business School – Boston. 

“Un profesionist cu o vastă experiență în cadrul UNIQA, atât la nivel local, cât și internațional, Cristina Anculescu se alătură acum echipei de la Viena pentru a coordona, mai departe, proiecte importante la nivelul Grupului. Este o promovare care îmi oferă motive de bucurie și mândrie. Parcursul ei profesional de aproape 9 ani la UNIQA Romania transmite un mesaj puternic legat de oportunitățile pe care compania noastră le oferă, într-un mediu dinamic, unde competențele, pasiunea, implicarea și învățarea continuă sunt ingredientele necesare pentru dezvoltarea carierei la cel mai înalt nivel. O felicit pe Cristina, îi mulțumesc pentru contribuția semnificativă pe care a avut-o în cadrul echipei din România și îi urez mult succes în noul rol”, a declarat Franz Weiler, Președinte al Consiliului de Supraveghere UNIQA Asigurări și UNIQA Asigurări de Viață.

„Preiau noul rol în cadrul Grupului UNIQA cu multă energie și entuziasm, pentru a mă implica, mai departe, în transformarea și dezvoltarea organizației. Noul meu rol îmi susține pasiunea pentru învățarea și adaptarea continuă la noile trenduri legate de managementul capitalului uman. Avem o oportunitate uriașă de a îmbrățișa puterea transformatoare a inteligenței artificiale, pentru a oferi o experiență unică angajaților, la nivelul întregului grup UNIQA. 

Le mulțumesc colegilor din România pentru colaborarea excelentă, încrederea și susținerea neconditionata, cât și pentru tot ceea ce am învățat și am realizat împreună. Am toată încrederea că echipa de conducere excutivă va continua să construiască o cultură organizațională care pune deopotrivă clienții și angajații în centrul tuturor acțiunilor UNIQA, iar acest lucru nu este posibil fără valoarea incontestabilă, profesionalismul și dedicarea oamenilor nostri”, a precizat Cristina Anculescu, Head of Talent & Development, UNIQA Group.

Prin actuala poziționare de brand, UNIQA lansează promisiunea de a contribui la o viață mai bună, oferind mai mult decât soluții de asigurare, sprijinindu-și clienții să își realizeze planurile și să își dezvolte afacerile și implicându-se, totodată, în aspecte importante din cadrul comunității.

Noua strategie a companiei poziționează în centrul său clienții și are ca prioritate cunoașterea nevoilor acestora și generarea de produse și servicii care înseamnă mai mult decât protecție financiară și reprezintă soluții inovatoare pentru viața de zi cu zi. Mai mult, sustenabiltatea reprezintă o componentă importantă a strategiei UNIQA, astfel că organizația pune accentul pe dezvoltarea de produse și servicii cu impact pozitiv asupra calității vieții, pentru un viitor mai bun si mai sigur.

UNIQA are o istorie de aproape 15 ani în piata asigurărilor din România și beneficiază de peste 200 de ani de experiență internațională, ca parte dintr-un grup financiar cu o prezență puternică la nivel european. Prin modelul de afaceri, compania poziționează în centrul activității nevoile clienților, adresate specific pe segmentele Retail, Bancassurance și Corporate & Affinity, oferind produse și servicii relevante, accesibile și inovatoare, la standarde înalte, cu scopul de a contribui la o viață mai bună împreună cu clienții, partenerii și comunitatea.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0