Clienţii din străinătate care au nevoie de informaţii sau asistenta BT au la dispoziţie un număr de telefon dedicat. Românii care trăiesc în alte ţări au opţiuni de banking la distanţă pentru cele mai folosite servicii BT.
Banca Transilvania facilitează accesul romanilor de pretutindeni la serviciile sale şi la asistenta oferită de echipa Call Center prin lansarea unui număr de telefon dedicat, +40264 303 003, non-stop.
Facilitarea accesului romanilor la banking – indiferent de ţară în care lucrează sau studiază – este asigurată de Bancă Transilvania şi prin soluţiile de banking la distanţă, BT Pay, BT24, NeoBT, BT Visual Help, respectiv chatbotii Livia, Raul şi Ino, pentru:
• Conturile deschise la BT: deschidere cont 100% online (NeoCont), vizualizare şold şi tranzacţii, obţinere extras de cont, lista de IBAN-uri;
• Carduri BT: modificarea limitelor de tranzacţionare, blocare şi reemitere, autorizare plăti online prin BT Pay;
• Plăti şi transferuri către conturile sau cardurile proprii sau către alte persoane cu conturi la alte bănci din România sau din alte ţări;
• Acces la informaţii despre credite, depozite, conturi de economii etc.
Prin soluţiile de self-banking, Banca Transilvania contribuie la incluziunea financiară a românilor de pretutindeni, prin acces la servicii şi produse de ultima generaţie.
COMMENTS