OMNIASIG își consolidează poziția în piață și înregistrează o creștere de 3% a primelor brute subscrise în primele nouă luni ale anului

OMNIASIG își consolidează poziția în piață și înregistrează o creștere de 3% a primelor brute subscrise în primele nouă luni ale anului

OMNIASIG Vienna Insurance Group a înregistrat în primele trei trimestre ale anului 2020, marcat puternic de provocările cauzate de pandemie, o creștere de 3% a primelor brute subscrise, în comparație cu primele nouă luni ale anului trecut. Evoluția urmează strategia de creștere sustenabilă și prudentă a companiei, iar rezultatele echilibrate consemnate în perioada marcată de pandemia Covid-19, se datorează orientării continue către dezvoltarea segmentelor non-auto. Obiectivul principal este în continuare de a oferi tuturor clienților și partenerilor companiei o experiență cât mai plăcută și mai rapidă în accesarea produselor și serviciilor OMNIASIG.

Întreaga activitate a companiei a fost adaptată la contextul actual, protejând permanent interesele clienților, partenerilor și angajaților, prin adoptarea unui management prudent și responsabil pentru minimizarea impactului generat de pandemia Covid-19. În aceeași direcție, la împlinirea a  25 de ani, OMNIASIG a dezvoltat o campanie aniversară dedicată clienților, pentru a le mulțumi pentru încredere, în această perioadă dificilă pentru toți. Astfel, pentru încheierea sau reînnoirea unei polite de asigurare facultativă, cu durată de minim 12 luni, în perioada 2 noiembrie 2020–31 ianuarie 2021, clienții pot câștiga, prin tragere la sorți, două mașini Ford Puma Ecoboost Hybrid, carduri George de la BCR cu sume de bani pe ele, sau vouchere Altex. Valoarea totală a primelor brute subscrise în primele nouă luni ale anului 2020 a fost de peste 975 milioane lei, în creștere cu 3% față de aceeași perioadă a anului anterior. Conform standardelor de raportare IFRS în scop de consolidare, profitul brut înregistrat de companie a fost de aproape 56 milioane lei. De asemenea, compania a înregistrat un volum total al despăgubirilor plătite de peste 610 milioane lei, fluxul de gestionare a daunelor funcționând neîntrerupt în toată această perioadă.

Clienții au arătat un interes în creștere pentru Asigurările de incendiu și calamități naturale (Property), astfel că în primele nouă luni ale anului curent, valoarea subscrierilor a fost cu 10% mai mare, respectiv peste 184 milioane lei.

*Cu siguranță anul 2020 a marcat cea mai intensă perioadă de transformare în business din ultimul deceniu. Este anul în care majoritatea afacerilor a trebuit să se adaptaze rapid și să găsească soluții optime, inovative pentru continuitate, dar, în același timp și pentru dezvoltare. O perioadă de intensă concentrare și alertă, în care pentru a fi alături de clienți și parteneri cu produse și servicii adaptate, ne-am îndreptat atenția către digitalizare, inovație și am implementat în ritm accelerat 

proiecte de investiții transformaționale. Am putut astfel să oferim produse de sănătate actualizate, necesare mai ales în aceste luni, sau să implementăm soluții digitale facile și pentru constatarea daunelor auto. Rezultatul primelor nouă luni este unul solid și sustenabil, care marchează competitivitatea produselor și serviciilor OMNIASIG* a spus Mihai Tecău, Președinte Directorat, OMNIASIG Vienna Insurance Group.

În intervalul ianuarie–septembrie 2020, pe măsură ce conștientizarea nevoii de produse și de servicii medicale a crescut, linia Asigurărilor de Sănătate a consemnat în continuare o creștere constantă. Astfel, valoarea subscrierilor a urcat cu peste 35% pe această linie.

Totodată, compania a realizat investiții susținute pe acest segment prin digitalizarea continuă a asigurărilor de sănătate.

O altă linie de asigurări non-auto care s-a remarcat în primele trei trimestre ale acestui an este cea a asigurărilor de răspundere civilă generală, care a înregistrat o creștere a primelor brute subscrise de peste 6%.

În primele trei trimestre, asigurările auto, Casco și RCA, au înregistrat aproximativ același nivel al volumului de prime brute subscrise precum anul trecut, cu un total de peste 667 milioane lei, cumulat pe ambele linii. Remarcăm o preocupare pentru creșterea nevoii de protecție facultativă pe linia asigurărilor auto, având în vedere că linia CASCO a înregistrat o creștere de 10%. Totalul despăgubirilor plătite pe cele două linii cumulat a crescut cu aproape 9%, ajungând la valoarea de peste 530 milioane lei. Am remarcat în această perioadă un interes crescut în rândul clienților noștri pentru soluțiile digitale oferite de companie.

Printre opțiunile digitale pe care le pot accesa clienții OMNIASIG se numără posibilitatea de a încheia sau reînnoi polițele chiar de acasă, ținând legătura cu reprezentanții companiei; inspecția de risc aferentă încheierii unei polițe Casco și constatarea unei daune pot fi realizate printr-o modalitate video, fără a fi necesară deplasarea, iar daunele pot fi notificate online, direct pe website-ul nostru, www.omniasig.ro, sau la call center, 021.9669.

Numărul de reclamații înregistrate unic per petent și per caz de către OMNIASIG Vienna Insurance Group în primele nouă luni ale anului 2020 a fost în cuantum de 472, în timp ce numărul reclamațiilor soluționate favorabil a fost de 36, restul fiind neîntemeiate. Raportat la numărul polițelor de asigurare emise de companie în primele nouă luni, şi care nu au fost anulate, numărul de petiții înregistrate unic per petent și per caz reprezintă doar 0,047% dintre acestea. Totodată, raportat la numărul de dosare de daună avizate în această perioadă, numărul de reclamații înregistrate unic per petent și per caz reprezintă 0,4% dintre acestea. 

OMNIASIG evaluează, începând cu anul 2015, nivelul calității serviciilor oferite clienților prin sistemul de măsurare Net Promoter Score (NPS) validat la nivel internațional. Prin urmare, clienții care au avut un dosar de daună la OMNIASIG sunt rugați să evalueze experienţa avută şi modalitatea de instrumentare a daunei, satisfacţia asiguratului şi calitatea serviciilor oferite fiind măsurate într-un sistem eficient, pe o scală de la 1 la 10. Rezultatul NPS cumulat a fost în primele nouă luni ale anului de 89,49%.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0