OMNIASIG lansează noi funcționalități de gestionare a daunelor online, pentru polițele CASCO, RCA și PAD

OMNIASIG lansează noi funcționalități de gestionare a daunelor online, pentru polițele CASCO, RCA și PAD

OMNIASIG Vienna Insurance Group face noi pași importanți în digitalizarea și îmbunătățirea experienței asiguraților în procesul de gestionare a daunelor online. Noile funcționalități ale procesului de gestionare digitală a daunelor vin în completarea modalităților de soluționare precedente. Astfel, pentru a reduce și eficientiza timpul alocat de către asigurați gestionării daunelor, precum și pentru a permite un acces mai facil și mai rapid al acestora la informațiile aferente dosarelor lor de daune, OMNIASIG a lansat noi funcționalități online, toate disponibile pe www.omniasig.ro:  

  1. Cererea de despăgubire online pentru dosarele CASCO și RCA – buton ”Completează cererea de despăgubire”, secțiunea Daune din meniu website

Această nouă funcționalitate permite completarea și trimiterea cererilor de despăgubire direct de pe website-ul companiei, fără a mai fi necesară completarea formularelor fizice. Documentele pot fi încărcate online de către asigurat de oriunde dorește, ceea ce simplifică și accelerează considerabil procesul tradițional. Astfel, clienții economisesc timp prețios și beneficiază de un proces de despăgubire mult mai simplu.

  1. Vizualizarea statusului dosarului de daună în timp real pentru dosarele CASCO și RCA – buton ”Verifică stadiul dosarului tău”, secțiunea Daune din meniu website

Pentru a asigura o transparență maximă și a reduce incertitudinile, prin această nouă facilitate online, asigurații își pot vizualiza statusul dosarului lor de daună în orice moment, cu un singur click. Aceștia pot vedea de acum toate actualizările și etapele procesului de despăgubire, oferindu-le astfel un control mai mare și o informare constantă. În plus, clienții au acum acces si pot vizualiza documentele emise în dosarul de daună, precum și solicitarile de documente. 

  1. Notificare vătămări corporale – buton ”Notifică daună” homepage > Daune – Vătămări Corporale din RCA

Procesul de notificare online pentru dosarele de vătămare corporală și deces pe polițele RCA devine, prin această nouă funcționalitate, mai simplu și mai ușor, utilizatorii putând găsi acum rapid toate informațiile relevante pentru acest tip de daune. 

  1. Avizarea daunelor pentru polițele obligatorii de asigurare a locuinței, PAD – buton ”Notifică daună” homepage > Daune – AUTO, NON-AUTO (Locuinte, PAD, Bunuri, altele)

OMNIASIG, în colaborare cu Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID), au lansat această nouă facilitate online, de avizare a daunelor pentru polițele PAD, care oferă asiguraților o experiență mult mai rapidă și eficientă. Astfel, clienții OMNIASIG pot de acum să raporteze online, pe www.omniasig.ro, daunele survenite în urma dezastrelor naturale acoperite de polițele PAD, beneficiind și de asistență, prin care o echipă dedicată este disponibilă pentru a oferi suport clienților și pentru a răspunde prompt la orice întrebări sau nelămuriri. Într-o etapă viitoare, și această funcționalitate va cuprinde posibilitatea de a urmări stadiul avizării daunelor și de a primi actualizări în timp real privind procesul de daune.

Oferim astfel, în parteneriat cu PAID, soluții complete și accesibile pentru protecția împotriva dezastrelor naturale. 

Transformarea digitală reprezintă un pilon central în strategia noastră de dezvoltare. OMNIASIG a recunoscut de mult timp importanța accesului digital la servicii, acesta fiind esențial pentru viitorul industriei asigurărilor. Noile funcționalități implementate acum demonstrează angajamentul nostru ferm de a furniza soluții inovatoare și eficiente asiguraților noștri. Ne concentrăm pe optimizarea proceselor și creșterea transparenței, asigurând astfel o experiență de calitate, plăcută și rapidă, tuturor clienților noștri,” a declarat Mihai Tecău, CEO OMNIASIG Vienna Insurance Group.

Prin aceste noi facilități online, OMNIASIG Vienna Insurance Group își reafirmă angajamentul față de clienți, investind în tehnologie pentru a furniza servicii rapide și de încredere. Compania își propune să rămână un partener de încredere, adaptându-se continuu la cerințele și așteptările clienților și asigurând protecția necesară în orice situație.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0