OMNIASIG lansează prima platformă digitală dedicată managementului serviciilor medicale din asigurarea de sănătate – OMNIdoc

OMNIASIG lansează prima platformă digitală dedicată managementului serviciilor medicale din asigurarea de sănătate – OMNIdoc

OMNIASIG Vienna Insurance Group înțelege legătura puternică dintre nevoia digitalizării, reducerea timpului aferent proceselor operaționale și, mai ales, accesarea cât mai facilă și rapidă a serviciilor medicale de către asigurați, într-o perioadă în care accentul este pus pe importanța sănătății și a timpului clienților noștri. Așadar, compania vine în completarea tuturor demersurilor și proiectelor de digitalizare implementate până acum în acest sens și lansează portalul OMNIdoc, prima platformă digitală proprie a unui asigurător din România dedicată gestionării și autorizării 100% online a serviciilor medicale, în cadrul rețelei de clinici partenere OMNIASIG, prin asigurarea de sănătate OMNI+.

Noua platformă asigură un proces 100% digitalizat pentru comunicarea, transferul de documente și autorizarea serviciilor medicale între OMNIASIG și rețeaua sa de clinici partenere. OMNIASIG oferă astfel asiguraților săi posibilitatea de a accesa rapid toate serviciile medicale disponibile prin asigurarea de sănătate OMNI+ direct la clinicile partenere, iar autorizarea acestor servicii poate fi făcută acum exclusiv digital între asigurător și clinică, prin intermediul platformei OMNIdoc. Prin crearea acestei legături digitale între OMNIASIG și furnizorii de servicii medicale, asigurații se pot concentra doar pe soluționarea problemelor lor medicale, economisind astfel timp și energie. 

Platforma va fi pusă la dispoziția clinicilor medicale partenere OMNIASIG din toată țara, gradual pe parcursul următoarelor luni, iar accesul în platformă se va realiza cu respectarea tuturor măsurilor de securitate, pentru protejarea datelor și asigurarea confidențialității acestora. 

Platforma OMNIdoc nu este doar un instrument prin care simplificăm procesele și facilităm accesul asiguraților la serviciile medicale dorite, ci și o metodă prin care împreună cu asigurații noștri și cu clinicile partenere OMNIASIG susținem protecția mediului, prin reducerea consumului de hârtie. Totodată, știm că interacțiunea umană oferă un plus de siguranță asiguraților noștri care se confruntă cu probleme medicale și au nevoie să accese asigurarea de sănatate OMNI+ și, de aceea, rămânem în continuare la dispoziția acestora, prin intermediul serviciului de Call Center, care oferă permanent toate informațiile necesare.

„Suntem mândri să fim pionieri în digitalizarea accesului la servicii medicale de specialitate prin intermediul noii noastre platforme, OMNIdoc. Constant, căutăm să venim cu soluții inovatoare, pentru a oferi o experiență cât mai plăcută și rapidă asiguraților noștri. OMNIdoc este dovada angajamentului nostru față de inovație și sustenabilitate, prin care ne aducem și contribuția la îmbunătățirea sistemului de sănătate din România. Feedback-ul pozitiv pe care îl primim de la asigurații și partenerii noștri pe astfel de soluții digitale ne motivează să continuăm să ne dezvoltăm permanent” spune Mihai Tecău, Președinte Directorat, OMNIASIG Vienna Insurance Group.

Apreciem platforma OMNIdoc pentru ușurința cu care poate fi accesată. Digitalizarea accesului la servicii medicale de specialitate este o inițiativă extrem de importantă, iar OMNIdoc este o platformă care face acest proces rapid și eficient. Consultațiile medicale pot fi efectuate mai repede, iar acest lucru poate face diferența în situațiile de urgență, iar beneficiile pe care le oferă nu se opresc aici” declară

Bogdan RĂDULESCU, Director Achiziții Nord – Grupul medical Provita.

 „Suntem o industrie în care este nevoie să ne mișcăm rapid, să avem tool-uri digitale care să ne permită să le oferim pacienților noștri acces facil la serviciile medicale de specialitate, iar OMNIdoc este o platformă care răspunde acestor obiective, fiind în același timp foarte intuitivă și user-friendly. Managementul serviciilor medicale efectuate de pacienți în baza unei asigurări de sănătate devine din ce în ce mai ușor, eliminând astfel orice bariere în calea accesului la servicii de calitate și, poate cel mai important, timpul alocat proceselor operaționale se reduce acum foarte mult. Affidea pune accent pe sănătatea românilor și își dorește să salveze cât mai mult timp din procesul de accesare a serviciilor medicale disponibile în cadrul clinicilor” completează Romina Petre, Commercial Director B2B, Affidea România. 

În linie cu obiectivul strategic de digitalizare și inovație pe care OMNIASIG îl urmărește constant, compania își aduce contribuția la susținerea unei industrii mai solide a asigurărilor, pregătite pentru viitor. 

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0