OMNIASIG Vienna Insurance Group continuă seria de acțiuni responsabile, în contextul pandemiei, prin inițiative ce vizează susținerea și grija față de clienți și parteneri și lansează serviciul Asistență COVID-19. Serviciul este menit să ofere informații oficiale și relevante clienților companiei care solicită informații și ghidaj pentru pașii necesari în cazul infectării cu virusul COVID-19.
Serviciul este disponibil prin apel la call-center-ul companiei, 021.9669 – tasta 5. Clienții pot obține de la consilierii din call-center informații cu privire la virusul COVID-19 și modalitatea responsabilă de a acționa în diferite situații. Astfel, aceștia pot afla prin intermediul acestui serviciu:
- care sunt simptomele virusului;
- ce trebuie să facă în cazul în care prezintă simptome;
- unde se poate face testul în județul în care se află;
- ce trebuie să facă în cazul în care rezultatul testului este pozitiv;
- care sunt datele de contact ale Direcției de Sănătate Publice din județul de domiciliu;
- care este situația actuală a cazurilor în alte țări;
- ce echipament medical trebuie să aibă acasă;
- cum să ia contact cu medicul și care ar fi cadrul general de tratament recomandat;
- unde se pot găsi farmacii non-stop și supermarket-uri care pot livra la domiciliu cumpărăturile în caz de izolare/carantinare;
- ce proceduri pot fi urmate după infectarea cu COVID-19 în cazul în care clientul deține o poliță de asigurare de sănătate.
Consilierul din call-center oferă doar informații utile, care provin din partea autorităților competente și va încerca să răspundă cât mai prompt nelămuririlor clienților. Serviciul Asistență COVID-19 are rol strict informativ, iar consilierul va oferi doar îndumare către centre specializate, explicând clar pașii necesari de urmat.
OMNIASIG își reafirmă astfel angajamentele față de asigurații săi și face demersurile necesare prin care se asigură de informarea corectă a acestora cu privire la situația actuală.
COMMENTS