OPPO România: magazinul online oppostore.ro va genera 8% din business în următorii 3 ani

OPPO România: magazinul online oppostore.ro va genera 8% din business în următorii 3 ani

  • Clienții oppostore.ro cheltuie, în medie, între 200 și 250 euro la o singură achiziție 
  • shop-ul online aduce clienților, constant, pachete speciale și reduceri substanțiale, de până la 80%
  • Reno 11 F 5G, cel mai vândut smartphone pe e-shop în acest an urmat de OnePlus Nord4

Subsidiara din România a brandului global de dispozitive inteligente OPPO anticipează o creștere semnificativă a contribuției magazinului său online, oppostore.ro, la totalul afacerilor companiei. Lansat în octombrie 2023, acest e-shop inovator promite să genereze aproximativ 8% din veniturile OPPO România în următorii trei ani, reflectând astfel interesul tot mai mare al consumatorilor pentru o experiență de shopping digitală premium. Cu oferte exclusive, garanție extinsă și un program de fidelizare atractiv, oppostore.ro redefinește modul în care clienții interacționează cu brandul, oferind beneficii substanțiale la fiecare achiziție. 

„Shopping-ul pe oppostore.ro este o experiență cu adevărat deosebită, creată pentru a oferi clienților noștri beneficii semnificative. În afară de garanția extinsă și ofertele speciale, fiecare achiziție se transformă într-o oportunitate reală de economisire pe termen lung. Programul nostru de fidelizare recompensează fiecare achiziție cu puncte valorice, care pot fi utilizate ulterior pentru reducerea costurilor. De exemplu, clienții pot acumula 3% din valoarea unui telefon, 5% din valoarea căștilor și ceasurilor și 10% din valoarea accesoriilor, la produsele selectate, procentele pot varia”, a declarat Shaohua Yang, general manager, OPPO România.

Potrivit afirmațiilor sale, în 2024, valoarea medie a coșului de cumpărături a variat între 200 și 250 euro. În privința distribuției geografice a comenzilor, Bucureștiul se află în fruntea clasamentului, urmat de Cluj – Napoca, Timișoara, Iași, Ploiești, Brașov și Constanța – confirmând interesul puternic al consumatorilor din principalele centre urbane din țară pentru brandul OPPO.

Prețuri mai mici cu până la 25% și produse cadou în campania „Back to School” 

Campania „Back to School”, desfășurată în perioada 5-30 septembrie, a adus reduceri cuprinse între 7% și 25%, alături de cadouri la achiziția unor anumite categorii de produse. Cele mai căutate telefoane în această perioadă au fost Reno12 FS 5G (12GB+512GB) și Reno12 F 5G (8GB+256GB), care au beneficiat de reduceri  precum si de beneficii exclusive oppostore.ro. Clienții care au ales aceste modele au primit, în plus, cadouri precum încărcătoare, huse de protecție și căști. 

Modelele Reno12 și Reno12 Pro au fost lansate în luna iunie a acestui an, aducând funcții avansate de inteligență artificială, un design modern și eficiență energetică ridicată. Aceste telefoane au consolidat reputația seriei Reno de a oferi clienților combinația ideală între performanță și stil. Căștile wireless OPPO Enco Air3 au fost un alt produs de succes în campania „Back to School,” conform companiei, fiind disponibile cu o reducere de 30%.

Pe de altă parte, în campania destinată lichidării stocurilor, reducerile au fost mai substanțiale, fiind cuprinse între 20% și 80%. Modelul de smartwatch OPPO Watch Free a fost cel mai vândut produs,  fiind disponibil la un preț cu 20% mai mic.

Reno11 F 5G – smartphone-ul vedetă pe oppostore.ro

Cele mai căutate smartphone-uri pe oppostore.ro în primele 9 luni din acest an au fost modelul Reno11 F 5G (8GB+256GB), urmat de OnePlus Nord 4 5G (16GB+512GB), respectiv  Reno12 Pro 5G (12GB+512GB).

„Reno11 F 5G s-a remarcat rapid în preferințele clienților, oferind performanță de top și un design modern la un preț accesibil. Vânzările confirmă faptul că este un telefon care se potrivește perfect nevoilor utilizatorilor de astăzi”, a adăugat managerul OPPO România.

În segmentul de căști TWS, modelul OPPO Enco Air a fost cel mai popular, cu peste 150 de unități vândute, urmat de OPPO Enco Air3 PRO cu peste 100 de unități și OnePlus Nord Buds 3 Pro cu 103  unități. În categoria de wearables, OPPO Watch Free a înregistrat cele mai mari vânzări, cu peste 190 de unități, în timp ce OPPO Band a atras peste 150 de clienți, confirmând interesul crescut al consumatorilor pentru dispozitive purtabile care completează ecosistemul OPPO.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0