Începând de astăzi, companiile pot opta pentru cel mai nou serviciu de la Orange, Business One Voice, o soluţie convergentă de voce fixă şi mobilă, găzduită în cloud, ce reprezintă o noutate în modul în care serviciile de voce sunt implementate, utilizate şi gestionate.
Noua soluţie, o premieră pe piaţa locală, dar şi în grup, a fost posibilă pe seama expertizei Orange Business Services, entitate creată în 2006 prin achiziţionarea de către Orange a companiei Equant şi pe seama serviciilor comune de comunicaţii prestate în comun pentru companii sub un brand unic.
Companiile care aleg soluţia Business One Voice vor beneficia de o suită de funcţionalităţi prin care îşi pot optimiza investiţiile în infrastructura de telecomunicaţii. Astfel, prin virtualizarea centralelor telefonice se elimină cheltuielile aferente achiziţionării, întreţinerii, configurării şi operării echipamentelor. De asemenea, prin alocarea de resurse de voce fixă sau mobilă pe destinaţii de apel, la nivel de utilizator, grupuri sau profiluri de utilizare şi prin controlul în timp real asupra consumului acestora, clienţii pot deţine controlul total asupra costurilor.
Mai mult, eficienţa angajaţilor poate fi optimizată cu ajutorul functionalităţilor de voce fixă, mobilă sau convergentă oferite. Acestea variază de la cele simple, precum identificarea apelantului, restricţionarea şi redirecţionarea apelurilor, apel în aşteptare, personalizarea tonurilor şi muzica în aşteptare, preluare apel, restricţionare sau respingere apeluri, până la cele complexe precum conferinţă, transferul în cascadă al apelurilor între numere fixe sau mobile după un scenariu prestabilit, redirecţionare de la distanţă, plan privat de numerotaţie.
Un alt beneficiu important oferit de serviciul Business One Voice îl reprezintă posibilitatea de configurare rapidă a unui robot telefonic interactiv (IVR), ce va redirecţiona apelurile în funcţie de dorinţele apelantului şi care poate fi programat în funcţie de orarul companiei, fără a mai fi necesare investiţii suplimentare în echipamente.
Clienţii pot administra serviciul de oriunde şi oricând, de pe orice dispozitiv conectat la internet, prin intermediul unei interfeţe web intuitive şi simple. Aceasta permite gestiunea facilă, fără a necesita pregătire tehnică, a funcţionalităţilor şi resurselor disponibile, atât pentru serviciile de voce fixă, cât şi mobilă.
Clienţii pot opta pentru Business One Voice ca serviciu complementar la oricare dintre abonamentele de voce fixă şi mobilă destinate companiilor. Soluţia este disponibilă în 4 variante de abonament, diferenţiate prin pachetele de funcţionalităţi de voce pe care le includ. Alegerea pachetelor se face în funcţie de nevoile specifice ale unei locaţii sau ale unui grup de utilizatori. „Costurile lunare medii pentru un salariat care utilizează abonamentul Business One Voice pornesc de la un minim de 1 euro şi cresc funcţie de nevoi şi consum”, a spus Florin Popa (foto), B2B Director, Orange România.
„Clienţii noştri au nevoie de soluţii de telecomunicaţii integrate complet în procesele de lucru, ce presupun, în acelaşi timp, costuri reduse şi control asupra resurselor. Astfel, introducem de astăzi, în premieră pe piaţa din România, următoarea generaţie de soluţii convergente de voce fixă şi mobilă, odată cu serviciul Business One Voice. Acesta reprezintă soluţia optimă pentru orice companie ce urmăreşte reducerea investiţiei iniţiale, creşterea productivităţii, controlul şi eficientizarea costurilor, de oriunde şi oricând, cu ajutorul unei interfeţe web simple şi intuitive.” a mai declarat Florin Popa.
COMMENTS