Orange ȋşi invită utilizatorii să descopere universul de servicii fixe Orange Home, cât și ecosistemul de dispozitive inteligente care transformă orice locuință într-o casă smart printr-un joc online interactiv și distractiv, Orange home quest. În acest mod, utilizatorii vor avea ocazia să exploreze casa prezentată în spot-ul campaniei pentru Orange Home.
Astfel, pȃnă pe data de 3 octombrie 2016, participanții la joc au posibilitatea de a se plimba virtual prin casa Orange Home și de a câștiga premii pentru toată casa. Jocul se poate accesa de pe desktop şi este disponibil pe www.orange.ro/servicii-fixe/orange-home-quest.
Exploratorii vor putea câștiga gadgeturi de ultimă generație, precum brățări FitBit, ceasuri inteligente MyKronoz și Samsung Gear, baterii externe, boxe Bluetooth iSound, o cameră foto Polaroid, Smart TV-uri, un kit de gaming pentru pasionații de jocuri, dar și două abonamente gratuite timp de un an de zile pentru serviciile Orange Home Net 1000 şi Orange Home TV Global.
Timp de trei saptămȃni, utilizatorii vor descoperi treptat cȃte o cameră, Vizuina Gamer-ului în prima saptămȃnă, Camera Cu Povești în cea de-a doua saptămȃnă și Sufrageria Smart în a treia saptămȃnă. În fiecare cameră sunt ascunse obiecte pe care participanții la joc trebuie să le descopere în timpul alocat și, la final, să se înscrie la tragerea la sorți pentru premiile puse ȋn joc.
În cea de-a patra saptămȃnă, participanții se pot înscrie la tragerea la sorți pentru marile premii, cu condiția să descopere toate obiectele ascunse în cele 3 camere.
Orange este lider de piaţă în România cu 9,846 milioane de clienţi şi venituri de 475,9 milioane de euro la 30 iunie 2016. Orange România este parte a grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 250 milioane de clienţi pe cinci continente.
Grupul Orange este un important furnizor de servicii globale IT și de telecomunicații pentru companii multinaționale, sub brandul Orange Business Services. Anul trecut, Grupul a prezentat noul său plan strategic „Essentials2020” care pune în centrul strategiei sale nevoile clienților, cu scopul de a le ușura accesul la universul digital și la puterea rețelelor de nouă generație.
COMMENTS