Veniturile cumulate în primele șase luni ale anului au fost de 475,9 milioane de euro, cu 4,9% mai mari față de primul semestru al anului anterior, evoluție susținută de creșterea numărului de abonamente și a consumului de date mobile. În al doilea trimestru al anului, Orange România a înregistrat venituri totale de 240,5 milioane de euro, în creştere cu 3,3% faţă de aceeaşi perioadă din 2015, cu un ritm ușor încetinit ca urmare a reglementării europene de roaming. La 30 iunie 2016, compania avea 9.846.000 de clienţi, iar dintre aceștia 1.600.000 utilizează servicii 4G, cu o creștere de 2,8 ori comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Traficul de date mobile 4G continuă trendul ascendent, fiind de 4 ori mai mare în prima parte a anului față de aceeași perioadă a anului trecut, pe fondul creșterii interesului pentru terminalele 4G și al ofertelor avantajoase la achiziția de terminale și servicii 4G din portofoliul Orange. În acest context, în luna iunie, baza de terminale 4G s-a dublat față de aceeași perioadă a anului anterior. În prima jumătate a anului 2016 am vândut cu 32% mai multe smartphone-uri decât aceeași perioadă a anului trecut, iar ponderea clienților care preferă telefoanele inteligente a crescut de la 54% anul trecut, la 68% anul acesta.
Orange continuă să ofere cea mai extinsă acoperire pentru serviciile 4G, rețeaua 4G fiind disponibilă pentru 74% din populația totală a țării și 96,5% din populația urbană, în peste 5.000 de localități.
Ca urmare a lansării unor noi versiuni Orange TV Go și a îmbogățirii conținutului disponibil, cu peste 80 de canale și peste 500 de filme și episoade din seriale îndrăgite, aplicația a ajuns la 1,8 milioane de descărcări și actualizări. De asemenea, numărul de utilizatori activi s-a mărit continuu, astfel ca numărul mediu lunar al acestora pe semestrul întâi 2016 a fost cu 57% mai mare față de a prima jumătate a anului trecut. Orange Home TV prin satelit continuă să atragă tot mai mulți clienți, ajungând la finalul lunii iunie la peste 305.000 abonați.
Soluțiile de comunicații oferite clienților business generează un interes din ce în ce mai ridicat, atât cele pentru micii întreprinzători din România, cum este noul portofoliu de abonamente Orange Pro, cât și soluțiile integrate ITC cu impact direct în productivitatea afacerilor și beneficii în zona de mobilitate. Astfel, în primul semestru a crescut cu 40% numărul clienților noi companii mici și mijlocii care au ales Orange, comparativ cu perioada similară a anului precedent. În același timp, serviciile care includ soluții de productivitate în cloud dedicate afacerilor au înregistrat o dublare a vânzărilor în al doilea trimestru al 2016 față trimestrul anterior.
Orange a lansat în luna mai serviciile de internet prin fibră optică, voce fixă și televiziune prin cablu digital în orașele Cluj-Napoca, Iași și Timișoara, urmând ca acoperirea să fie extinsă până la finalul anului, în zonele urbane din restul țării. Oferta a fost foarte bine primită, se adresează în special clienților noștri și le oferă soluții complete prin cele mai noi tehnologii atât pentru mobil, cât și pentru acasă.
Serviciul Apel 4G (VoLTE) ce aduce o conexiune și mai rapidă a apelului, convorbiri la calitate HD, precum și posibilitatea de a folosi în același timp servicii de voce și internet la performanțe 4G a devenit disponibil atât pentru abonați, cât și pentru clienții PrePay, iar numărul de utilizatori a crescut de 10 ori față de finalul anului trecut.
„Am încheiat prima jumătate a anului cu o performanță comercială și financiară solidă, consolidând poziția de lider a companiei pe piața serviciilor mobile. În al doilea trimestru al anului, clienții au continuat să aleagă oferte de abonament ajustate pe necesitățile lor, împreună cu cea mai bună gamă de smartphone-uri disponibile. Acest lucru confirmă interesul pentru beneficiile ofertelor și încrederea lor în calitatea serviciilor Orange”, a declarat Liudmila Climoc (foto), CEO al Orange România.
COMMENTS