Orange România – după al şaselea trimestru de creşteri consecutive ale veniturilor

Orange România – după al şaselea trimestru de creşteri consecutive ale veniturilor

Grupul Orange a anunţat rezultatele financiare pentru trimestrul al treilea al anului 2016, valabile la 30 septembrie. În intervalul iulie-septembrie Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 251,1 milioane de euro, în creștere cu 3,3% faţă de perioada similară a anului trecut, acesta fiind al șaselea trimestru de creștere consecutivă a veniturilor.

La 30 septembrie 2016, Orange România avea 10.175.000 clienți, în creștere cu peste 300.000 față de trimestrul precedent, dar cu 109.000 mai puţini decât după al treilea trimestru din 2015. Oricum, creșterea bazei de abonați de la un trimestru la altul a fost de 4,8%.

La începutul lunii septembrie, Orange a făcut un pas decisiv în direcția implementării strategiei Essentials 2020 și a lansat pachetul de servicii convergente, Orange Home, în peste 90 de orașe din România. Serviciul oferă acces la internet prin fibră cu viteze de până la 1Gbps prin Orange Home Net, la televiziune prin cablu prin Orange Home TV și la telefonie fixă prin Orange Home Fix. Peste 97% din clienții care au ales serviciile Orange Home sunt mulțumiți și foarte mulțumiți de acestea.

Orange Home TV, serviciul de televiziune prin satelit, a înregistrat 315.000 de abonați, cu o creștere de 26.3% comparativ cu perioada similară a anului trecut. La Orange TV Go, aplicația de TV la cerere pentru PC, tabletă sau smartphone, numărul de descărcări și actualizări a ajuns la aproximativ două milioane la final de septembrie, în creștere cu 35% față de Q3 2015. Aplicația Orange TV Go este cea mai descărcată aplicație de streaming TV a unui operator din România.

Traficul de internet mobil s-a dublat, iar traficul 4G a crescut de 4 ori în ultimul trimestru față de cel din anul anterior. Apetitul în creștere pentru conectivitate oriunde și oricând este catalizatorul trendului pozitiv din ultimii ani în ceea ce privește vânzările de smartphone-uri, portofoliul Orange de telefoane 4G fiind mai extins ca oricând. Acesta este compus din peste 50 de referințe ce pot fi achiziționate individual sau la abonament, cu opțiuni pentru fiecare plafon de preț. Astfel, ponderea telefoanelor 4G din totalul smartphone-urilor vândute a crescut cu 16 puncte procentuale față de anul trecut, iar numărul de clienți este și el în creștere, ajungând la 1,9 milioane.

Pentru a asigura cea mai bună experiență de internet mobil, investițiile în rețea au continuat în trimestrul trei 2016 astfel încât, la final de septembrie, Orange oferă acces la internet mobil la viteze 4G pentru 74% din populația totală a României. 4G Fun Kit este un nou instrument digital și interactiv prin care vocea clienților este ascultată și prin care Orange răspunde cu acțiuni care vin să îndeplinească așteptările acestora. În urma testării aplicației în perioada 24 august-24 septembrie 2016, clienții au votat cele 20 județe în care extinderea rețelei se va derula cu prioritate3. La studiul cantitativ au participat 30.455 utilizatori, iar 96% dintre aceștia s-au declarat mulțumiți de experiența avută în utilizarea serviciilor mobile Orange.

Pentru o experiență îmbunătățită în toate punctele de interacțiune cu clienții, în ultimele trei luni, rețeaua de magazine de tip smart s-a extins sau a fost modernizată prin includerea a 6 magazine, ajungând la un număr total de 11 magazine. Conceptul de magazine smart oferă clienților o experiență digitală îmbunătățită, o abordare personalizată a serviciilor prin ecranele interactive, sistemul de plată simplificat sau introducerea sistemului de digital signage cu ecrane profesionale, astfel încât timpul de așteptare a clienților a scăzut în medie cu 37,5%.

„Performanța din trimestrul al treilea reflectă creșterea constantă în evoluția utilizării datelor mobile, susținută de apetitul crescut pentru conectivitate, pentru servicii digitale, smartphone-uri și produse wearable. În acest context, clienții noștri își doresc soluții de comunicare simple și eficiente și acces rapid la lucrurile importante pentru ei. Astfel, cu oferta noastră convergentă, recent lansată național, ne propunem să le oferim cea mai bună experiență fix-mobil de pe piața locală” a declarat Liudmila Climoc (foto), Chief Executive Officer la Orange România.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0