OTP Bank a lansat o versiune îmbunătăţită a aplicaţiei de mobile banking, OTPdirekt – SmartBank. Noua aplicaţie este disponibilă gratuit atât clienţilor persoane fizice, cât şi persoane juridice care folosesc platforma OTPdirekt – Internet Banking şi utilizează telefoane mobile de tipul smartphone sau tablete cu acces la internet.
Fie că utilizează orice smartphone sau tabletă cu sistem de operare Android (după versiunea 2.3), un telefon mobil iPhone sau o tabletă iPad, fie un Windows Phone sau un telefon Blackberry, oriunde s-ar afla, clienţii OTP Bank pot afla informaţii şi pot realiza tranzacţii, într-un mod rapid şi comod: transferuri între conturi; plăţi în lei, intrabancare şi interbancare; schimburi valutare; verificarea soldurilor conturilor; vizualizarea ultimelor tranzacţii; găsirea celui mai apropiat bancomat OTP Bank; vizualizarea cursului valutar; corespondenţa cu banca.
“Domeniul digital este unul de viitor, pentru orice furnizor de produse şi servicii bancare dornic să evolueze, să ţină pasul cu nevoile în schimbare ale consumatorilor şi cu tendinţele de evoluţie a pieţei. De aceea, am adus această serie de îmbunătăţiri serviciului nostru de mobile banking, prin care venim şi mai aproape de ceea ce îşi doresc clienţii. Practic, acum este mai simplu decât oricând, pentru clienţii OTP Bank, să-şi efectueze tranzacţiile în condiţii înalte de siguranţă şi de oriunde, fără să mai fie nevoie de drumul până în unitatea bancară”, declară Dragoş Mîndreci, Director Digital Banking, OTP Bank România.
Accesarea aplicaţiei OTPdirekt – SmartBank este foarte simplă. Tot ce trebuie să facă clienţii este să introducă sintagma „OTP SmartBank Romania” în motorul de căutare App Store (pentru terminalele cu sitem de operare iOS) sau Play Store (pentru orice smartphone sau tabletă cu sistem de operare Android), să descarce aplicaţia şi să o instaleze. Clienţii băncii care utilizează un smartphone cu un alt sistem de operare (exemplu: Windows Phone sau Blackberry), trebuie doar să acceseze m.otpbank.ro/ sectiunea OTPdirekt.
Pentru identificare, OTP Bank pune la dispoziţia clienţilor săi două metode simple de identificare, aceleasi elemente fiind valabile şi pentru OTPdirekt – Internet Banking: utilizator (ultimele 10 cifre de pe card), cod acces (3 cifre), token (cod 8 cifre) sau cod client, utilizator (parolă alfa numerică), cod de acces (3 cifre), token (cod 8 cifre). Tokenul poate fi fizic sau virtual (generat prin SMS, direct pe telefonul clientului).
Cei care au deja activat serviciul OTPdirekt – Internet Banking, pot descarca şi utiliza aplicaţia fără a fi nevoie de semnarea niciunui contract în unitatea teritorială.
“Procesul de perfecţionare a platformei nu se opreşte aici. Pentru perioada următoare, avem în plan dezvoltarea zonei de self service , percum şi a unui instrument de gestionare a finanţelor personale (Personal Financial Tool). Astfel, clienţii nostri vor benefecia de un control mai bun asupra finantelor proprii şi vor putea să dezactiveze şi să îşi seteze de la distanţă diverse limite şi opţiuni pentru carduri şi alerte SMS.”, conchide Dragoş Mîndreci.
COMMENTS