OTP Bank lansează noi facilități pentru clienții OTPdirekt – Internet Banking

piatadecapital2OTP Bank România continuă dezvoltarea gamei de operaţiuni disponibile prin intermediul serviciului OTPdirekt. Astfel, clienţii persoane fizice ai băncii au de acum la dispoziţie posibilitatea de a deschide conturi curente și de economii prin intermediul serviciului OTPdirekt – Internet Banking. Totodată, persoanele fizice, juridice și categoriile asimilate pot configura alerte SMS, direct din platforma de Internet Banking. Prin serviciul OTPdirekt – Internet Banking, clienții OTP Bank beneficiază de avantaje precum acces la conturile personale, 24/7;posibilitatea de a deschide online noi conturi curente și de economii, în valutele care sunt disponibile şi la ghișeu (facilitate disponibilă clienţilor persoane fizice); activarea, modificarea sau anularea uneia sau a tuturor alertelor SMS, pentru un număr nelimitat de numere de telefon, cu ZERO comision până la data de 17 mai 2015 și cu numai 2 lei comision pentru oricȃte modificari efectuate pe parcursul unei zile, după expirarea ofertei promoționale; plăți cu până la 50% mai ieftine decât la ghișeu; dobânzi preferențiale la depozitele la termen în lei sau euro, cu până la 0.20 p.p. mai mari decât cele de la ghișeu; program prelungit de procesare a tranzacţiilor, faţă de ghişeele băncii (chiar şi noaptea sau în weekend); acces la conturi de pe orice dispozitiv conectat la internet și interfaţă intuitivă şi prietenoasă, care permite realizarea tranzacţiilor în doar 3 paşi.
“Într-o lume a vitezei, oamenii vor să protejeze cât mai mult o resursă atât de prețioasă precum timpul. De aceea, căutăm să oferim mereu soluţii financiare optime şi rapide, și să îmbunătățim constant platformele noastre de internet banking şi mobile banking. Statisticile OTP Bank arată că tot mai mulți clienţi aleg să-şi efectueze tranzacțiile online.”, declară Dragoș Mîndreci, Director Digital Banking, OTP Bank România.
Conform statisticilor OTP Bank Romȃnia, mai mult de 80% din tranzacţiile efectuate de către clienţii persoane juridice şi peste 60% din tranzacţiile efectuate de către clienţii persoane fizice ai băncii sunt iniţiate electronic, prin serviciul OTPdirekt.
Prin OTPdirekt, clienții au acces la informaţii legate de situaţia financiară de la OTP Bank și pot realiza, în acelaşi timp, orice tranzacţie, rapid și comod. OTPdirekt este serviciul prin care OTP Bank România le oferă clienților săi posibilitatea de a-și accesa conturile prin telefon (Contact Center), internet (Internet Banking și aplicația mobilă SmartBank), și SMS (Alerte SMS).

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0