OTP Bank România lansează cardul de credit COMPAS în parteneriat cu MOL România

OTP Bank România lansează cardul de credit COMPAS în parteneriat cu MOL România

OTP Bank România și MOL România lansează în parteneriat noul card de credit COMPAS, care asigură rate fără dobândă, carburant cadou, dublare de puncte MultiBonus și ofertă de refinanțare.

Cardul COMPAS reprezintă un instrument de plată care asigură următoarele avantaje:
-până la 30.000 de lei limită de credit;
-refinanțare carduri de credit, overdraft sau alte credite de consum fără ipotecă, cu dobândă de 9,9% în primele 6 luni de la emiterea cardului;
-12 rate fără dobândă în mod automat, pentru orice cumpărătură de minimum 300 lei în ţară şi în străinătate, la POS și on-line la diverși comercianți;
-3 rate fără dobândă la benzinăriile MOL în mod automat, pentru orice cumpărătură de minimum 300 lei în oricare dintre cele peste 200 de benzinării MOL România;
-de 2 ori mai multe puncte MultiBonus pentru fiecare plată cu cardul de credit în benzinăriile MOL, cu condiția utilizării unui card de loialitate MultiBonus valid, emis de MOL România;
-carburant cadou în valoare de 200 lei doar în benzinăriile MOL, la cumpărături în valoare de minimum 1.000 lei din valoarea tranzacțiilor efectuate la comercianți și decontate în primele 3 luni de la emitere;
-costuri zero cu taxă de emitere și de administrare în primul an;
-dobândă 9,9% pentru sumele nerambursate integral, în primele 6 luni de la emiterea cardului;
-până la 55 de zile perioadă de grație pentru cumpărături.

„Crearea unui produs de credit prin asocierea unei bănci cu un distribuitor de carburant este o inițiativă unică pe piața românească. Cardul de credit COMPAS, pe care l-am dezvoltat împreună cu MOL România, este destinat clienților mass market, orientați către tehnologie și cu un stil de viață activ, ca un răspuns natural la dorința noastră de a acoperi nevoile lor de bază. De altfel, scopul OTP Bank România este de a îmbunătăți stilul de viață al clienților prin produsele pe care le dezvoltă în parteneriat cu alte companii din țara noastră, asigurând astfel un acces mai ușor la o gamă amplă de produse“, declară Diosi László, CEO OTP Bank România.

„Prin noul card de credit COMPAS dorim să oferim clienților nu doar un instrument de plată modern și sigur, ci și un pachet de beneficii care să aducă un plus real în viața de zi cu zi a acestora, cum ar fi posibilitatea de a plăti în 12 rate automate, fără dobândă, la o selecție largă de comercianți din domeniile: electronice, electrocasnice, mobilier și bricolaj, servicii medicale, agenții de turism, ateliere de reparații auto, magazine de piese auto. În plus, bonusul oferit sub formă de carburant, în valoare de 200 RON, dobânda redusă substanțial în primele șase luni de la emitere, precum și costurile zero cu emiterea și administrarea cardului în primul an constituie elemente cu adevărat utile pentru clienții noștri“, declară Adrian Chichiță, director Direcția carduri OTP Bank România.
„Cifrele arată că achizițiile prin intermediul cardului bancar sunt o modalitate de plată tot mai populară în cadrul celor peste 200 de benzinării aflate în portofoliul MOL România. Deja, mai bine de o tranzacție din zece este realizată prin intermediul acestui instrument, așa că parteneriatul cu OTP Bank pentru lansarea noului card de credit COMPAS vine în întâmpinarea clienților noștri, promovând totodată o modalitate de plată modernă și sigură“, spune Camelia Ene, Country Chairman & CEO MOL România.

Noul produs poate fi obținut din orice filială OTP Bank România din București și din țară. În plus, toți clienții își pot exprima interesul pentru cardul COMPAS și online, pe site-ul www.otpbank.ro, sau pe site-ul www.multibonus.ro, iar un agent de vânzări al băncii va stabili o întânire cu clientul pentru definitivarea documentelor, în acest sens reducându-se și timpul petrecut pentru obținerea lui.
MultiBonus este programul de loialitate dezvoltat de MOL România, prin care clienții sunt recompensați în permanență cu oferte speciale și campanii dedicate.
MultiBonus returnează clienților săi loiali o parte din valoarea cumpărăturilor pe care aceștia le fac în stațiile Grupului MOL din România sub formă de puncte de loialitate. Astfel, pentru toate cumpărăturile efectuate, primesc puncte pe care le pot transforma apoi în produse din stație sau din Cataloagele MultiBonus. De asemenea, aceștia beneficiază de reduceri în locațiile partenerilor prin prezentarea cardului de loialitate.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0