Ediția de Black Friday de anul acesta a generat peste 264.000 de tranzacții online în valoare totală de peste 160 de milioane de lei, cu aproximativ 50% mai mult decât aceeași perioadă a anului trecut, conform datelor PayU România, liderul pieței de plăți online.
,,Peste 70% din valoarea totală a tranzacțiilor online a fost înregistrată în ziua de vineri, 17 noiembrie. Doar în această zi s-au realizat cu 40% mai multe tranzacții decât anul trecut, ceea ce dovedește că evenimentul Black Friday crește spectaculos de la an la an. Cel mai surprinzător trend remarcat pentru prima oară pe piața plăților online este plata cu un singur click: românii s-au pregătit pentru Black Friday și și-au înregistrat datele de card dinainte pentru a plăti rapid și în siguranță cu un singur click. În prima parte a zilei de 17 noiembrie, 8 din 10 cumpărători plăteau online printr-un singur click.” declară Marius Costin (foto), Country Manager, PayU România.
Minutul de aur de Black Friday 2017 a fost înregistrat între 7:03-7:04, când recordul a atins 922 de tranzacții pe minut, cu 84% mai mult decât anul trecut.
Valoarea medie a coșului de cumpărături a ajuns la peste 600 de lei.
În sistemul PayU România, 3 din 10 cumpărători online au plătit folosind un card cu rate fără dobândă.
,,Black Friday este un eveniment din ce în ce mai matur. Dacă în alți ani vorbeam în principal de achiziții din impuls, anul acesta cumpărătorii online s-au pregătit, au verificat categoriile de produse de care sunt interesați și reducerile de care beneficiază, fiind dispuși să investească mai mult pentru produsele preferate atâta timp cât au avut la dispoziție plata în rate. Valoarea medie a coșului de cumpărături achitat cu un card cu rate a fost de 913 lei, cu 75% mai mult decât valoarea medie a unui coș de cumpărături plătit prin alte metode de plată.” declară Marius Costin (foto), Country Manager PayU România.
Produsele din categoria IT&C rămân în topul preferințelor cumpărătorilor online de Black Friday, urmate de produsele din categoria fashion și eTail (mobilier, decorațiuni, jucării, cărți, produse alimentare, produse cosmetice, vinuri și nu numai).
Topul tranzacțiilor online:
– Cea mai mare tranzacție online a fost de 37,400 lei, realizată în jurul orei 18.00. Cumpărătorul a achiziționat o mașină.
– Pe locul al II-lea și al treilea se află tranzacții de peste 36.000 lei, respectiv de peste 35.000 lei, ambele pentru bijuterii.
În platforma PayU au fost înregistrate plăți din 70 de țări. În top 5 țări cu cele mai mari comenzi au fost: Arabia Saudită (coș mediu 3,374 lei), Pakistan (coș mediu 1,776 lei), Cipru (coș mediu 766 lei), România (coș mediu 590 lei), Rusia (coș mediu 581 lei).
,,Magazinele online din România au demostrat că sunt pregătite să susțină evenimentul Black Friday și ne bucurăm că nu au înregistrat probleme. Dacă sunt gata să livreze de Black Friday în țări precum Arabia Saudită sau Pakistan cred că a venit momentul să ia în calcul serios extinderea business-ului în afara granițelor țării. PayU le stă la dispoziție prin PayU Hub, o platformă globală prin care au acces la 2.3 miliarde de consumatori și peste 300 de metode de plată locale, cu o singură integrare.” a adăugat Marius Costin, Country Manager PayU România.
Printre retailerii din portofoliul PayU care au participat la ediția Black Friday de anul acesta se numără: eMAG, FashionDays, PC Garage, Altex, Elefant, Flanco, Jysk, Kika, Vivre, F64, Carrefour, iStyle.
PayU este un furnizor global de servicii de plată pentru companii. Compania este lider pe piețele din Europa Centrală și de Est și procesează tranzacții pentru comercianți precum: Allegro, AmRest, Avon, Blue Air, Makro, Orange, PKP Intercity, Play, Showroom.pl, TUi, Virgin Mobile.
În România, PayU lucrează cu parteneri precum Telekom, BlueAir, Paravion, eMag, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days și alții.
La nivel global, PayU Group operează în 17 țări pe patru continente pentru sute de mii de comercianți și este deținut de Naspers, o companie multinațională originară din Africa de Sud, cu operațiuni în media și servicii online.
COMMENTS