Investițiile în digitalizare ale companiei PENNY în România anunță o premieră pe piața locală, odată cu lansarea primului magazin PENNY autonom din țară, în București. Noul magazin, situat în zona Politehnica, oferă o experiență de cumpărături 100% digitală și mai rapidă acelui segment de public cu un stil de viață alert. Ambientul modern, prietenos și accesibil al noului magazin reprezintă evoluția strategică la nivel operațional a brandului PENNY în România.
După o perioadă de pregătire de 80.000 de ore, magazinul va fi deschis publicului din 29 mai. Într-un spațiu generos de 349 metri pătrați, clienții pot efectua achiziții rapid, produsele selectate fiind recunoscute automat la casa de marcat de tip self-checkout, unde lista de cumpărături este verificată pentru acuratețe înainte de finalizarea plății. Procesul este securizat prin tehnologie avansată și 5.000 de senzori sunt amplasați pe tot parcursul traseului de cumpărături.
Protecția datelor este un aspect cheie în dezvoltarea și funcționarea sistemului. Sistemul înregistrează doar datele prin care poate recunoaște ce produse sunt luate sau puse înapoi pe raft. Nu este utilizată recunoașterea facială, sistemul nu poate recunoaște clienții după o vizită la magazin și nu colectează date personale.
Deși tehnologia utilizată oferă o experiență la cumpărături 100% digitală, echipa din magazin este pregătită să răspundă întrebărilor din partea clienților, să îi asiste în procesul automatizat pe cei care au nevoie, dar și să se asigure că stocurile de produse de la raft sunt suficiente pe parcursul întregului program de funcționare al magazinului. Practic, se diminuează munca repetitivă, iar clienții beneficiază de o experiență mai bună.
„Experiența îmbunătățită la cumpărături, expansiunea rapidă, digitalizarea și sortimentul de produse pe care îl oferim consumatorilor sunt piloni strategici pe care ne bazăm activitatea. Iar noul magazin autonom PENNY este încă o dovadă că strategia noastră funcționează și este adaptată continuu la ceea ce își doresc clienții noștri. Suntem mândri de contribuția noastră la digitalizarea retailului românesc, ne place să ținem pasul cu noile trenduri chiar dacă a fost o perioadă intensivă de testare a noii tehnologii pentru acest format nou. Având în vedere că acesta este primul magazin PENNY complet autonom în România, vom monitoriza cu mare atenție feedback-ul cumpărătorilor noștri”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY | REWE România.
Magazinul PENNY va funcționa non-stop, răspunzând astfel nevoilor de flexibilitate și accesibilitate ale consumatorilor din București, indiferent de ora din zi sau din noapte.
Pentru a afla ce înseamnă un nou mod de a face cumpărături, te invităm să accezi video-ul acesta:
COMMENTS