Întreb BT a continuat să fie şi în prima parte a acestui an unul dintre cele mai accesate canale de comunicare ale Băncii Transilvania. A fost înregistrat un nou record de vizitatori: peste 1 milion, +26% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Cu peste 1.700 de întrebări şi răspunsuri despre banking, platforma este utilă persoanelor care doresc să ştie mai multe despre produsele şi serviciile bancare, dar şi cum trebuie să procedeze în relaţie cu BT, în anumite contexte. Datorită motorului de căutare bazat pe inteligenta artificială (Swiftype), integrat în platformă în acest an, vizitatorii ajung imediat la informaţiile căutate pe Întreb BT.
Întreb BT în 2021:
- Peste 5.500 de vizitatori au intrat pe platformă, în fiecare zi.
- Cei peste 1 milion de vizitatori au făcut peste 3 milioane de vizite, mai ales din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Braşov.
- Cele mai multe vizite sunt din România, dar şi din Marea Britanie, Germania, Italia şi Spania.
- Cei mai mulţi vizitatori au între 25 şi 44 de ani (54%).
- Faţă de alţi ani, s-a schimbat interesul privind subiectele căutate, aşa încât vizitatorii au fost cel mai interesaţi de informaţii despre banking la distanţă, cum este aplicaţia BT Pay şi Internet şi Mobile Banking (BT24, NEO). În zona de interes sunt, de asemenea, subiecte precum contul curent, carduri şi credite.
- Se menţine preferinţa accesării informaţiilor de pe telefon (76%).
Prin intermediul Întreb BT, Banca Transilvania oferă din 2014 acces facil la informaţii şi contribuie astfel la incluziune şi educaţie financiară.
COMMENTS