Polonezii de la Exorigo-Upos anunță planuri de creștere pe piața de retail din România

Polonezii de la Exorigo-Upos anunță planuri de creștere pe piața de retail din România

Exorigo Upos, lider polonez în soluții tehnologice pentru sectorul de retail, anunță planuri de extindere pe piața din România. Cu o prezență locală de peste 9 ani, Exorigo Upos mizează pe soluțiile omnichannel pentru a-și consolida prezența în piață și a crește pe segmentul de retail.

Sectorul de retail din România, în special pe segmentul alimentar, este așteptat să crească cu până la 8% până în 2027. Rolul centrelor comerciale și al parcurilor de retail este, de asemenea, pe un trend ascendent. În acest context, ne propunem să ne consolidăm și mai mult prezența pe această piață. România a devenit o destinație importantă de investiții pentru noi, unde putem oferi tehnologia noastră de vârf și cele mai bune servicii. Astfel, retailerii locali pot valorifica întregul potențial al comerțului digital, aspect deosebit de important având în vedere ponderea tot mai mare a canalelor online. De altfel, se estimează că acestea vor înregistra cea mai mare rată de creștere în industria de retail din România. Prin urmare,  ne vom concentra pe soluțiile omnichannel, care sunt din ce în ce mai solicitate de antreprenorii români”, a declarat Marek Nowakowski, Director General Exorigo-Upos România.

Compania are în portofoliul său numeroase proiecte finalizate cu succes pentru clienți din România, precum Cora, pentru care a realizat rebrandingul a 19 magazine, a sprijinit deschiderea primului magazin Wittchen în țară, a gestionat instalarea sistemelor de imprimare fiscală și a furnizat servicii de instruire la distanță pentru Sportisimo. De asemenea, pentru Burger King, compania a implementat ecrane moderne care îmbunătățesc experiența clienților în urmărirea comenzilor și accesarea promoțiilor. În cazul Victoria’s Secret, Exorigo-Upos a dezvoltat soluții omnichannel care optimizează gestionarea stocurilor și procesele de plată.

Exorigo-Upos oferă suport end-to-end, de la dezvoltarea de software și furnizarea de hardware, până la servicii de întreținere, implementări și integrări complexe. Compania sprijină retailerii în selectarea celor mai potrivite tehnologii și dezvoltă platforme de comerț electronic și soluții omnichannel pentru administrarea centralizată a vânzărilor prin toate canalele.

„Adaptarea serviciilor noastre la nevoile specifice ale pieței reprezintă o prioritate strategică a companiei la nivel local. Ne propunem să oferim nu doar soluții de top, ci, mai ales, să furnizăm soluții viabile pentru viitor, capabile să evolueze odată cu cerințele pieței. Acest lucru le permite clienților noștri nu numai să își mențină, ci mai ales să își consolideze avantajul competitiv”, a adăugat Marek Nowakowski.

Exorigo-Upos pune la dispoziția clienților săi soluții IT complete, care cuprind integrarea unor sisteme tehnologice avansate, crearea de software personalizat și servicii de consultanță strategică în acest domeniu. În plus, compania oferă asistență în implementarea soluțiilor omnichannel, ce facilitează administrarea centralizată a vânzărilor prin toate canalele disponibile. Totodată, Exorigo-Upos furnizează servicii ce vizează dezvoltarea platformelor de comerț electronic.

Începând cu anul 2015, Exorigo-Upos a acumulat o vastă experiență și cunoștințe aprofundate despre sectorul de retail din România, inclusiv în ceea ce privește cerințele de reglementare, comportamentul consumatorilor și tendințele pieței. Compania valorifică aceste informații pentru a dezvolta soluții personalizate adaptate provocărilor și oportunităților specifice, cu care se confruntă retailerii din regiune.

Exorigo-Upos sprijină atât brandurile locale, cât și pe cele internaționale, ajutându-le să valorifice pe deplin potențialul tehnologiei în activitățile lor zilnice. Obiectivul companiei este de a se asigura că soluțiile tehnologice oferite nu sunt doar instrumente care susțin operațiunile comerciale, ci și un element care contribuie la creșterea competitivității și a inovației.

Cu o experiență de peste 30 de ani în industria de retail, Exorigo-Upos derulează anual peste 1.000 de proiecte și asigură suport pentru peste 50.000 de puncte de service lunar, fiind prezentă în 25 de piețe europene. Compania a luat naștere prin fuziunea Exorigo, specializată în dezvoltare software și UPOS, cu expertiză în soluții hardware.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0