Poşta Română a lansat un nou serviciu care oferă clienţilor posibilitatea să trimită etichete tip timbru, personalizate cu propriile imagini, direct de pe site-ul companiei. Plata serviciului MyMark se va face online, utilizând cardul bancar. Noul serviciu este disponibil pe site-ul www.posta-romana.ro, secţiunea MyMark, unde expeditorul va încărca fotografia preferată, va vizualiza poziţionarea pe coală a etichetelor tip timbru şi va completa datele sale şi ale destinatarului.
Clientul va plăti serviciul tot online, prin intermediul cardului bancar şi va primi factura pe adresa de e-mail comunicată. Plata se efectuează în condiţii de maximă siguranţă, prin intermediul platformei de plăţi online pe care Poşta Română o pune la dispoziţia clienţilor.
Serviciul MyMark oferă clienţilor, companii sau persoane fizice, posibilitatea de a utiliza imagini personalizate la diferite ocazii, în comunicarea curentă cu partenerii de afaceri, cu ocazia unor evenimente importante din viaţă, invitaţii de nuntă, invitaţii de botez, dar şi în alte ocazii.
„MyMark este al doilea serviciu inovativ de acest tip lansat de Poşta Română care face legătura dintre poşta tradiţională, pe suport de hârtie, şi tehnologiile IT&C. N-am ales întâmplator să lansăm acest produs modern, în anul centenarului, întrucât ne reaminteşte de timbrele tradiţionale. Sperăm că şi MyMark se va bucura de succes, mai ales în rândul clienţilor corporate care vor să se promoveze intr-un mod inedit„, a declarat Ovidiu Săcară (foto), noul Director General al Poştei Române.
Etichetele tip timbru create pe site vor fi transmise electronic, în mod automat, către Sucursala Fabrica de Timbre unde, după confirmarea plăţii, se efectuează operaţiunile de tipărire pe suport fizic, sortare şi introducere a trimiterilor MyMark în reţeaua poştală.
Serviciul MyMark este oferit clienţilor în două versiuni: – MyMark intern – prin trimitere de corespondenţă internă prioritară recomandată; – MyMark internaţional – prin trimitere de corespondenţă internaţională prioritară recomandată.
COMMENTS