Premieră în România: Banca Transilvania aduce bankingul în aplicaţiile de mesagerie ale social media

Premieră în România: Banca Transilvania aduce bankingul în aplicaţiile de mesagerie ale social media

Banca Transilvania aduce în premieră pe piaţa din România Social Banking Solution™, facilitate dezvoltată de compania PayKey (Israel), desemnată Best FinTech 2018 la Efma-Capgemini Best FinTech Award. Cele două companii oferă clienţilor BT o soluţie de social banking pentru a trimite şi primi bani, respectiv pentru a verifica banii din cont folosind butonul BT Pay din tastatura telefonului. Clienţii care au smartphone cu Android vor avea tastatura BT Pay, iar cei cu iPhone, extensia BT Pay.
Datorită Social Banking Solution™, clienţii băncii care au telefon cu sistem de operare Android pot realiza următoarele operaţiuni în timp ce folosesc oricare dintre aplicaţiile de mesagerie ale social media:
– trimitere de bani (lei; euro) către persoanele din agenda telefonului (între clienţi BT);
– solicitare de bani (lei; euro) de la contactele din telefon (între clienţi BT);
– verificarea şoldurilor pentru cardurile adăugate în BT Pay.
Butonul BT Pay va apărea pe ecranul telefonului după ce este instalată tastatura BT Pay – fie din setările telefonului, secţiunea Tastaturi, fie direct din aplicaţia cu acelaşi nume BT.
Pentru clienţii BT care au un telefon cu sistem de operare iOS opţiunea de verificare şold şi transfer de bani va fi disponibilă din iMessage, activând extensia BT Pay disponibilă în aplicaţie.
Transferul de bani de pe cardurile de debit şi verificarea soldului este fără comision.
Dacă transferul are loc între persoane care au card BT Mastercard Direct în valută, transferul poate fi şi în euro.
“Aplicaţiile de mesagerie sunt locul în care, tot mai mult, oamenii comunică, se informează şi fac shopping. De aceea, vedem că bankingul integrat în social media este un pas natural pentru că dorim să oferim servicii care simplifica viaţa clienţilor noştri. Soluţia PayKey ne ajută astfel să oferim o experienţă digitală de banking în premieră în România. Ne aşteptăm ca soluţia să contribuie la creşterea numărului de transferuri de bani, având în vedere că este un serviciu disponibil non-stop”, afirma Gabriela Nistor, Director General Adjunct Retail Banking, Banca Transilvania.
“Suntem bucuroşi să lucrăm cu echipa Băncii Transilvania la acest proiect, o bancă inovativa în ceea ce priveşte mobile bankingul. Suntem siguri că va fi o colaborare rodnică din toate punctele de vedere. Experienţa noastră cu alte bănci ne arată că Social Banking Solution™ este o cale foarte bună de a interacţiona cu clienţii, oferindu-le servicii bancare cu acces non-stop. Este, de asemenea, o oportunitate de poziţionare a băncii că first-mover în ceea ce priveşte inovaţia”, declară Guy Talmi, Chief Marketing Officer, PayKey.
BT oferă alternative de plată contactless, prin colecţia BT Pay, care cuprinde următoarele accesorii: ceas, brăţara, sticker, aplicaţia cu acelaşi nume, smartwatch-ul Garmin, Fitbit Pay şi, de acum înainte, tastatura/extensia BT Pay.
Aducerea în România a acestui serviciu înseamnă pentru clienţii Băncii Transilvania un mod facil şi prietenos de a trimite şi solicită bani prin telefon.
Despre Banca Transilvania: BT este cea mai mare bancă din România, în funcţie de active. Banca are peste 3 milioane de clienţi, 500 de sedii şi circa 8.000 de angajaţi. Banca Transilvania este liderul cardurilor pe piaţa din România. De asemenea, reprezintă singurul brand din România prezent în clasamentul Brand Finance 500, realizat de Brand Finance în 2019 şi 2018. Povestea de succes BT a început în România, în Cluj-Napoca, acum 25 de ani, cu o echipă formată din 13 persoane şi cu o sucursală.
Înfiinţată în Tel Aviv în 2014, PayKey oferă o soluţie care permite băncilor să crească brand engagement-ul prin transformarea tastaturii telefonului mobil într-un nou canal de distribuire a serviciilor. Datorită PayKey, clienţii băncilor au acces la o serie de servicii financiare, cum sunt: transfer şi solicitare de bani, verificarea şoldului bancar, retragere de bani de la ATM fără a utiliza cardul etc. din orice aplicaţie de mesagerie social media. Transformând tastatura smartphone-ului într-un nou canal de distribuire a serviciilor şi informaţiilor, PayKey ajuta băncile să îşi atingă obiectivele prin creşterea loialităţii faţă de brand, creşterea canalelor de vânzare şi perfecţionarea experienţei oferite clienţilor. Soluţia PayKey este uşor de integrat şi este o aplicaţie sigură pentru că, pentru realizarea de operaţiuni, păstrează metodă de indentificare a băncilor. PayKey a câştigat numeroase premii, cum ar fi: Efma-Capgemini Best Fintech 2018, Citi Mobile Challenge EMEA, Santander ‘Pitch Slam’, Visa Contactless & Mobile Awards Payment Innovation şi face parte din Europe’s Hottest 50 FinTech Firms. Compania a primit până acum 16 milioane USD de la companii cum sunt: CommerzVentures, Santander InnoVentures, SBI Group, Siam Commercial Bank, Mastercard, MizMaa, Digital Ventures, e.ventures, Wharton Asset Management şi Magma VC.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0