Restaurante, firme de curierat și de transport, magazine, clinici și organizatori de evenimente vor putea încasa printr-un nou dispozitiv ce permite plata și prin recunoaștere facială. Echipamentul BlueCash 50 este primul de acest gen care include casă de marcat, terminal de plată cu cardul bancar și numerar, smartphone cu sistem Android, imprimantă și cititor de coduri de bare și QR.
„Suntem primii din lume care au realizat un astfel de device împreună cu partenerii de la Datecs. Prin acest aparat, care costă sub 300 de euro, poți factura, vinde, verifica datele personale ale clientului, primi marfă și semna contracte. Poți asculta până și muzică și vorbi prin el”, a declarat Velin Ganev, CEO Danubius.
Aparatul este prezent în 24 de locații din Timișoara, Arad și București, prin serviciile de telecomunicații oferite de Orange Business Services.
„Ne bucurăm să fim alături de Danubius pentru această lansare atât de importantă și să contribuim, alături de alți clienți și parteneri, la introducerea pe piață a unui produs cu adevărat inovator și necesar. BlueCash 50 are integrată soluția de comunicații M2M a Orange Business Services, care asigură conexiunile printr-un APN dedicat pentru o securitate crescută”, a spus Florin Popa, B2B Director Orange România.
Lansarea BlueCash 50 – The Game Changer aduce comercianților posibilitatea de a-și alege soluția de gestiune potrivită afacerii lor, prin Danubius Store în care se regăsesc o mulțime de aplicații utile. Prima aplicație inclusă în marketplace-ul Danubius a fost SmartBill.
„Pentru IMM-uri, lansarea din această zi este echivalentă cu intrarea smartphone-ului pe piața telefoanelor mobile. Mă bucur să spun că acest produs reprezintă cu adevărat revoluția digitalizării domeniului, nu doar un buzzword. Acesta este viitorul”, a spus Mircea Căpățînă, cofondator SmartBill.
Cifra de afaceri a comerțului cu amănuntul a crescut cu 8% în primul trimestru al acestui an față de aceeași perioadă a anului trecut, conform datelor publicate recent de Institutul Național de Statistică. Piața de retail a înregistrat creșteri în aproape toate sectoarele, în pofida contextului economic dificil. Mai mult, cifra de afaceri a sectorului de retail alimentar aproape s-a dublat în ultimul deceniu, iar analiștii estimează că va continua să se majoreze și în 2022.
COMMENTS