După ce a introdus pe piață conceptul inovator Self’Bank în 2004, ING Bank lansează ING Point – un nou canal de distribuție care aduce serviciile bancare mai aproape de clienți și facilitează accesul rapid la produse, acestea fiind acordate pe loc. Prin această reţea de puncte de prezenţă ING aduce toate inovațiile băncii într-o singură locaţie.
După faza pilot, rețeaua ING Point se va extinde la nivel național, în principalele mall-uri din țară. Banca respectivă consideră acest proiect de puncte de prezenţă „la îndemână”, drept un pas înainte pentru servicii bancare mai simple, disponibile oriunde și oricând, aducând mai multă flexibilitate clienților aflați în continuă mișcare.
După proiectul pilot din 2015, desfășurat în mall-uri din București și Iași, rețeaua ING Point se va extinde în 2016 la nivel național, în principalele mall-uri din Cluj, Timișoara, Ploiești, Oradea și Constanța, alături de punctele deja existente în Iași Palas și în București la Mega Mall și AFI Cotroceni.
Adaptate stilului de viață al clienților, „insulele” ING Point adună într-un singur loc cele mai inovatoare produse și servicii bancare dezvoltate în ultimii ani de ING.
„Frumusețea ING Point constă în faptul că, în doar câteva minute, oricine poate să deschidă un cont, să obțină ING Home’Bank, un card sau un împrumut pentru nevoi personale și, dacă folosește ofertele din ING Bazar, chiar să primească bani. Acesta este angajamentul nostru, să simplificăm experiența bancară și să oferim servicii inovatoare, care aduc valoare”, a declarat Daniel Llano, Head of Retail Banking.
Prin rețeaua ING Point, clienții au acces pe loc la următoarele produse și servicii, fără a fi necesară o altă vizită la bancă:
– ING Card Complet – cont curent cu card de debit atașat emis pe loc, cu zero comisioane pentru clienții care își încasează recurent veniturile prin ING Bank;
– Home’Bank – internet banking gratuit;
– Creditul pe loc – credit de nevoi personale oferit în doar câteva minute printr-un proces simplu și rapid, fără a fi nevoie de adeverința de salariu;
– ING Bazar – platforma digitală de cumpărături care oferă reduceri speciale la comercianți, posibilitatea de a înrola orice card de fidelitate emis în piață și, în curând, plăți cu telefonul mobil;
– Portează-ți banii – serviciu disponibil în ING Home’Bank cu ajutorul căruia oricine își poate transfera salariul din alte bănci în contul ING, instantaneu și fără niciun cost. Transferul se realizează simplu și rapid, similar unei plăți cu cardul pe internet.
Programul ING Point este similar cu cel al mall-ului în care funcționează. În plus, pe lângă reprezentanții ING care oferă consultanță și informații privind produsele bancare, fiecare ING Point are atașat un ATM pentru retrageri.
După ce mai bine de 20 de ani ING s-a străduit să-şi obişnuiască clientela să interacţioneze cu banca fără frontdesk, ghişee şi birouri, de o bună bucată de timp banca îşi reîntoarce faţa către retailul clasic, cu puncte de prezenţă şi funcţionari.
Banii nu au miros şi pentru profit tot mai mare o poţi întoarce oricând ca la Ploieşti. Astfel că ING, altă dată percepută ca o bancă pentru elite, găseşte azi audienţă la vulg prin campanii stridente, cu accente de tabloid. Într-o epocă a digitalizării şi non-cash-ului, sloganuri gen „Fără adeverinţă, fără vorbă lungă, vii şi pleci cu banii-n pungă!” fac prozeliţi rupţi parcă dintr-o saga de tip „Las Fierbinţi”.
COMMENTS