Printec Group România, în cooperare cu partenerii săi globali tradiţionali, Verifone şi NCR, au organizat pe 26 noiembrie, la hotelul Radisson Blu din Bucureşti, prima ediţie a unei serii majore de evenimente anuale, “Printec Day: Technology for the next generation customer”, o manifestare menită să alăture nemijlocit brandurile premium promovate în România şi principalii clienţi ai Printec Group.
Evenimentul s-a desfăşurat pe durata unei zile, bucurându-se de participarea a circa 120 de specialişti din 9 ţări (România, SUA, Marea Britanie, Canada, Germania, Grecia, Turcia, Polonia, Ungaria, Slovenia).
“Deschidem azi un şir de evenimente majore, care anual vor aduce în faţa clienţilor noştri curenţi şi potenţiali tot ceea ce le poate eficientiza şi moderniza cunatificabil şi rapid businessul. Vrem să instituim o tradiţie şi să facem din Printec Day un reper multaşteptat de pe agenda specialiştilor din România”, a punctat în cuvântul său de bun venit Bogdan Constantinescu (foto), Country Manager al Printec Group România.
“Venim astfel mai aproape de clienţi pentru a le spune şi arăta tot ceea ce e nou şi cu adevărat de interes în lumea Printec. Avem ocazia astfel să împărtăşim asistenţei experienţa nostră de valoare acumulată în cele 16 ţări în care activăm, unde deservim peste 500 de clienţi corporate. Ne propunem să transmitem clienţilor măcar o parte din pasiunea cu care vendorii cu care colaborăm dezvoltă noi şi noi produse şi soluţii”, a adăugat în sesiunea inaugurală Vangelis Chriysafidis, COO în cadrul Pintec Group.
În plen, subiectele au fost de reală actualitate. Sliwa Bartlomiej, Financial Industry Director CEE în cadrul corporaţiei NCR, a vorbit invitaţilor despre platforma omnichannel pe care NCR o oferă clienţilor pentru a beneficia de o experienţă unicp şi nouă, pe seama tuturor canalelor digitale şi fizice disponibile (mobile, online, sucursale şi bancomate). Asistenţa a aflat în acest mod ceea ce vine curând – bancherul interactiv şi ATM-ul interactiv!
Torsten Mayer, VP Solution Sales în cadrul FICO TONBELLER, a vorbit despre evoluţia soluţiilor de tip GRC (Governance, Risk, and Compliance), cele ce previn spălarea banilor, frauda sau cele care asigură conformarea cu normele FACTA, mai necesare azi ca niciodată.
Fatih Ozkaymak, International Sales Account Manager în cadrul Verifone Systems Inc., a conturat pentru publicul prezent noul model global de plîţi şi comerţ, iar Dinu Bumbacea, Partner at KPMG România, a prefigurat, în accepţiunea sa, viitorul sectorului retail banking în anul 2020.
După pauza de prânz, în cadrul a trei secţiuni paralele, s-a vorbit aplicat despre oferta de produse şi servicii adresată industriei financiare, celei de retail, dar şi căile cele mai eficiente de a creşte securitatea IT sau care asigură conformitatea cu reglemetările globale impuse.
Reprezentanţii firmelor-vendor (NCR, Verifone, INETCO, SenseOne, Alaric, ObserveIT, AliasLab, Cisco sau ASPIAG Management) au fost la înălţime prin intervenţii bine primite de asistenţă.
Printec Group este un lider regional de piaţă, cu sediul central la Atena, Grecia, specializat în automatizarea tranzacţiilor în zona Europei de Sud-Est şi un important furnizor şi dezvoltator de soluţii IT&C pentru domenii ca telecom, retail, transport şi petrol, având ca parteneri vendori de renume.
Cu o experienţă de 27 de ani şi subsidiare în Albania, Bosnia Herzegovina, Bulgaria, Croaţia, Cipru, Republica Cehă, Macedonia, Kosovo, Moldova, România, Serbia şi Muntenegru, Slovacia, Slovenia şi Ucraina, Printec se află în fruntea evoluţiei soluţiilor bancare şi tehnologiei informaţiei în regiune.
Printec România este activă pe piaţa locală din anul 1997, concentrându-se furnizarea de echipamente, soluţii integrate şi servicii IT dedicate. În decursul celor 18 ani de existenţă, Printec a reuşit să devină lider de piaţă în zona terminalelor ATM, cu o cotă de aproape 70%, dar şi pe cea a aparatelor EFT-POS.
Printec este compania care a instalat în 2002 primul ATM cash-in, care a avut primul proiect mobile-payment bazat pe tehnologie NFC (2007), primul proiect contactless (2009) sau primul chioşc de plată cu cardul a taxelor şi impozitelor (2011).
Anul 2014 s-a încheiat pentru companie cu o cifră de afaceri de circa 14 milioane euro, realizată de o echipă de 165 de salariaţi, un rulaj cu peste 23% mai mare decât în anul precedent.
“Anul 2015 a fost un an şi mai bun. Vom raporta rezultate superioare şi, evident, nu ne oprim aici!”, a declarat pentru eFinance.ro, şeful Printec Group România, Bogdan Constantinescu.
“Sunt aici şi pentru a transmite determinarea grupului Printec de a sprijini pe mai departe creşterea subsidiarei noastre din România. Vom investi, vom lărgi echipa, vom face tot ce va trebui pentru a ne ridica profilul aici şi a ne convinge clienţii că au alături un lider recunoscut”, a conchis în exclusivitate Vangelis Chriysafidis, COO, Pintec Group.
Autor: Cristian Pavel
COMMENTS