Se poate spune despre Printec faptul că este un „veteran” al industriei locale, că reprezintă un pionier şi un lider în domeniul automatizării tranzacţiilor şi un important integrator de soluţii în verticale precum cea financiar-bancară, retail, telecomunicaţii & networking sau securitatea informaţiei.
Practic, nu există proiecte majore ale băncilor din România în care, de-a lungul timpului, să nu fi existat „amprenta” şi contribuţia sa. Practic, mare parte din inovaţia şi know-how-ul de ultimă oră din industria de profil la nivel european a venit în ţară via Printec, un contributor esenţial la lărgirea progresivă a reţelei de acceptare a cardurilor la nivel naţional.
La 20 de ani de la fondarea sa ca subsidiară a grupului elen omonim în România, Printec are azi un „look” tineresc şi dinamic: un sediu nou într-un zgârie nori din Pipera, un logo proaspăt, ambiţii şi planuri de viitor. Dovadă a fost şi evenimentul Printec Day (Future Now – Branch transformation/The future of payments), organizat recent la hotelul Radisson Blu din Bucureşti pe parcursul unei zile pentru clienţi, consultanţi independenţi şi ziarişti de specialitate.
A fost o zi plină, care a stârnit interesul a peste 100 de participanţi, veniţi să se pună la curent în legătură cu viitorul sistemului bancar, cu cel al plăţilor, cu transformarea digitală a instituţiilor de credit şi cu soluţiile adecvate pentru alinierea la noianul de reglementări europene.
Evenimentul a fost organizat cu sprijinul unor sponsori tradiţionali, cu blazon global – NCR şi Verifone, dar şi al altor trei parteneri de cursă lungă: FICO Tonbeller, Spinnaker şi Evolis.
„Avem cu toţii, furnizori şi beneficiari, de întâmpinat şi traversat mari provocări pe termen mediu şi lung. Într-o perioadă de profunde transformări şi digitalizare accelerată, trebuie să oferim cele mai bune soluţii şi servicii pentru a fi alături de clienţi. Astăzi, când viitorul se află aici, acum, Printec îşi dezvăluie o parte din valenţele ofertelor sale şi transmite pieţei de profil un mesaj de optimism şi încredere în viitor!”, a spus în deschiderea evenimentului Bogdan Constantinescu (foto), Regional Managing Director al Printec Group.
Au vorbit asistenţei despre viitorul sistemului bancar şi al segmentului de retail Codin Caragea, Senior Vice President, Head of Business Process Management Centre of Excellence, Riyad Bank şi Onur Altinbaş, Verifone Vice President & General Manager for South Eastern Europe, Turkey and the Turkic Republics. Viziunea grupului NCR pentru orizonul anului 2020 a fost împărtăşită publicului din sală de către Paul Verra, Director Field Solution Management Europe în cadrul NCR, iar Cosmin Vladimirescu, General Manager al Mastercard România s-a referit într-o manieră dinamică şi convingătoare la viitorul plăţilor electronice.
A urmat o discuţie extrem de interesantă, axată pe studii concrete de caz, discuţie moderată de gazda evenimentului, Bogdan Constantinescu. Rând pe rând, Răzvan Troie (Country PS Manager la Printec România, Octavian Călin (Cards Operations & Cash Coordination Manager în BCR), Sorin Drăgulin (Products & Segments Director al Unicredit Bank), Anca Nuţiu (Head of Retail Business Development Division în cadrul Piraeus Bank) şi Daniel Nicolescu (Managing Partner & Co-Founder SymphoPay) au prezentat succint experienţele proprii şi proiectele finalizate cu succes în organizaţiile din care provin.
Au urmat workshopuri pe secţiuni, în săli separate, susţinute până seară de specialiştii NCR, Verifone, FICO-TONBELLER, Dow Jones, Spinnaker, Evolis, Namirial şi SymphoPay. Publicul a vizitat expoziţia de terminale şi echipamente din foyer, a făcut teste, a primit răspunsuri la întrebări. A fost o zi de pe urma căreia participanţii au aflat noutăţi, au câştigat informaţii, prieteni noi şi speranţe în mai bine.
COMMENTS