- 99% dintre mesajele SMS primite de cumpărători sunt deschise, iar aproximativ 90% sunt citite în primele 3 minute de la primire
- Link unic de urmărire a unei comenzi, via SMS sau e-mail
- Experiențe de client îmbunătățite, cu posibilitatea de creare de scenarii personalizate de comunicare, în funcție de profilul acestuia
Postis, primul startup LogTech din România, recent listat de către publicația internațională Logistics Tech Outlook Magazine în Top 10 furnizori europeni de soluții pentru sectorul logistic ai anului 2020, încheie un parteneriat cu compania de Marketing prin SMS și Mobile Advertising SendSMS.
Parteneriatul dintre SendSMS și Postis urmărește extinderea capabilităților de comunicare cu clienții disponibile în Platforma Postis, utilizată de retaileri și jucători e-commerce pentru optimizarea și automatizarea proceselor de distribuție și livrare. Datorită noilor funcționalități de notificare și comunicare bidirecțională prin SMS dezvoltate de SendSMS, care se adaugă la mecanismele de comunicare prin e-mail deja existente în platformă, Postis obține un sistem de comunicare omni-channel flexibil, personalizabil, scalabil, capabil să răspundă celor mai exigente cerințe ale retailerilor și adaptat oricărui profil de cumpărător.
Cele două medii de comunicare prezintă fiecare propriile avantaje. Dacă prin e-mail este posibilă comunicarea în formă grafică și cu un conținut informațional mai bogat, prin SMS crește eficiența și este asigurată interacțiunea cu segmente de populație cu acces mai redus la tehnologie sau aflate în mișcare. Conform datelor SendSMS, 99% dintre mesajele SMS primite de cumpărători sunt deschise, iar aproximativ 90% sunt citite în primele 3 minute de la primire. Prin SMS, comunicarea uni- și bidirecțională devine mai rapidă și fluentă.
Sistemul integrat de comunicare prin e-mail și SMS disponibil în Platforma Postis este utilizat pentru notificarea cumpărătorilor asupra statusului de livrare, din momentul în care comanda este plasată până când coletul ajunge la destinație. Comunicarea cu clienții poate fi continuată și după finalizarea livrării, prin intermediul unor formulare de feedback și de măsurare a satisfacției după fiecare comandă procesată în parte. În plus, pot fi comunicate clienților oferte personalizate. În acest fel, este asigurată vizibilitatea completă asupra livrării, iar vocea clientului este mereu auzită.
„Platforma noastră a fost construită pentru a oferi infrastructura IT și expertiza necesare pentru transformarea sectoarelor de retail, logistică și transport, pentru atingerea excelenței operaționale și pentru crearea unor experiențe de cumpărare diferențiatoare. De aceea am creat Comunitatea Postis, în care colaborăm cu clienții noștri, cu toți actorii semnificativi din țară și străinătate și cu cei mai buni furnizori de tehnologii digitale, alături de care creăm noi standarde de industrie și ajutăm piața în ansamblul ei să evolueze. Mă bucur că putem anunța azi parteneriatul cu SendSMS, care aduce în platforma noastră tehnologie de vârf și bogata lor experiență în zona comunicării cu clienții”, a declarat Mircea Stan, CEO Postis.
Parteneriatul dintre SendSMS și Postis oferă retailerilor și jucătorilor de e-commerce beneficii semnificative:
- integrarea în cadrul unei singure platforme a tehnologiilor pentru managementul, optimizarea și automatizarea proceselor de distribuție și livrare, cu tehnologii avansate de notificare a clienților și comunicare bi-direcțională permanentă, de la plasarea comenzii până la sosirea coletului și post-livrare;
- link unic de urmărire a unei comenzi, comunicat prin SMS sau e-mail;
- experiențe de client îmbunătățite, cu posibilitatea de creare de scenarii personalizate de comunicare, în funcție de profilul acestuia;
- management simplificat al campaniilor, un singur punct de suport, o singură factură, timp de implementare și costuri operaționale reduse, prin utilizarea unei platforme unice pentru comunicarea omni-channel;
- posibilitatea de comunicare cu clienții de oriunde în lume, în condiții eficiente de cost, cu utilizarea de operatori locali integrați în aceeași platformă.
„Ne bucurăm să punem tehnologiile noastre la dispoziția clienților Postis și să contribuim la transformarea proceselor de logistică și supply-chain în instrumente puternice de marketing și relații cu clienții. Aducem cu noi o experiență de peste 12 ani în SMS marketing și mobile advertising și, alături de Postis, construim instrumente flexibile, scalabile, care să contribuie la succesul retailerilor din România și de oriunde în lume”, a declarat Liviu Băltoi, CEO SendSMS.
Platforma Postis oferă clienților posibilitatea de a alege soluțiile optime de livrare din punct de vedere al costului, timpului de livrare și tipului de produs, indiferent de complexitatea ecosistemului logistic folosit. Retailerii au integrate în aceeași platformă soluții de transport dedicate pentru România, Europa și restul lumii pentru orice tip de marfă și tip de ambalare (plic, colet, agabaritice, palet), în cea mai largă varietate de opțiuni de livrare: oricând (express sub o oră, în aceeași zi, a doua zi, livrări programate), oriunde (acasă, la birou, într-un magazin al retailerului, într-un pick-up point sau locker din rețelele partenere), oricum (plată online, cu card sau cash la livrare), cu servicii cu valoare adăugată. În plus, cumpărătorii acestora sunt mereu în control, pentru că le este oferită permanent vizibilitate, transparență, predictibilitate pe tot traseul comenzii, de la depozit sau magazin până acasă.
Ca urmare a modificărilor survenite în comportamentul cumpărătorilor și utilizarea canalelor de vânzare online pe o scară tot mai largă, pentru o gamă de produse tot mai variată, procesele de logistică și livrare capătă o importanță strategică pentru retaileri și relația brandurilor cu clienții lor. Excelența operațională, diversificarea soluțiilor de livrare, transparența totală și comunicarea permanentă cu clienții pe parcursul întregii experiențe de cumpărare sunt factori determinanți pentru succesul vânzării prin canale digitale și loializarea cumpărătorilor.
COMMENTS