Raiffeisen Bank a inaugurat o agenţie “self service” în Cluj în clădirea “The Office” din Bulevardul 21 Decembrie 1989. Agenţia pune la dispoziţia clienţilor ATM, bancomat multifuncţional, telefon, computer pentru online banking şi o zonă de consiliere. Unitatea este destinată tuturor clienţilor care au cont curent şi/sau card Raiffeisen Bank şi doresc să facă operaţiuni rapide, fără să stea la coadă la ghişeu. Programul agenţiei este 24 de ore din 24, 7 zile din 7. În intervalul 9.00-17.30, de luni până vineri există la dispoziţia clienţilor personal calificat pentru consiliere rapidă. De asemenea, clienţii au acces la telefon şi la internet (calculator şi Wi Fi) şi pot solicita informaţii pentru serviciile de care au nevoie.
Operaţiunile pe care un client le poate face în agenţia «self service» sunt: consultare de şold, plăti rapide, schimb valutar, rambursări de raţe, depuneri şi retrageri de numerar, extras de cont etc.Raiffeisen Bank are în Cluj Napoca13 agenţii care deservesc peste 52.000 clienţi persoane fizice şi juridice.
«Este clar că ne îndreptăm spre o eră digitală în care oamenii vor să aibă acces rapid şi direct la conturile lor, să piardă cât mai puţin timp cu operaţiunile bancare pe care le au de făcut. Sunt bucuroasă că prima agenţie a viitorului o deschidem la Cluj, un oraş dezvoltat, dinamic, un centru important al dezvoltării tehnologiei informaţiei. Din luna aprilie invităm clienţii noştri să descopere alt mod de a face banking la Raiffeisen Bank», a spus Oana-Delia Radu, Director de grup retail la Raiffeisen Bank.
O tendinţă confirmată de anul 2015 este aceea că tot mai mulţi clienţi Raffeisen Bank folosesc canalele electronice pentru a face operaţiuni. Numărul utilizatorilor activi Raiffeisen Online a depăşit 83.000, în timp ce numărul utilizatorilor Smart Mobile aproape s-a dublat în ultimul an.
Reţeaua Raiffeisen Bank număra peste 500 de agenţii în toată ţara, peste 1.100 de ATM-uri, aproximativ 14.000 de EPOS-uri şi peste 50 de bancomate multifuncţionale. Raiffeisen Bank are aproximativ 2 milioane de clienţi persoane fizice, 100.000 IMM-uri şi 8.200 de companii mari şi medii.
COMMENTS