Raiffeisen Bank anunţa creşteri semnificative pentru plăţile electronice efectuate de persoanele fizice în lună martie

Raiffeisen Bank anunţa creşteri semnificative pentru plăţile electronice efectuate de persoanele fizice în lună martie

• Clienţii persoane fizice au tranzacţionat online sume aproape duble în martie 2020, faţă de martie 2019,

• Creştere semnificativă a utilizării cardurilor ca instrument de plată.

În martie 2020 clienţii persoane fizice ai Raiffeisen Bank au tranzacţionat aproape de două ori mai mult în aplicaţiile de mobile şi internet banking, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, atât ca număr de tranzacţii (creştere cu 73%), cât şi că volume (creştere cu 83%).

“Interesul în creştere către interacţiunile digitale în această perioadă este demonstrat şi de numărul de clienţi unici ce utilizează serviciile digitale, număr care a crescut cu 25% în lună martie, cât şi de intensificarea puternică a frecvenţei utilizării aplicaţiilor de către fiecare client”, a declarat Cătălin Munteanu, director executiv Aria Clienţi Persoane Fizice la Raiffeisen Bank.

De asemenea, numărul de schimburi valutare lei-euro şi euro-lei, efectuate de clienţi la curs BNR, în Smart Hour, s-a triplat în lună martie, faţă de lună septembrie 2019.

“O opţiune foarte apreciată de către clienţii noştri, de la momentul lansării ei în noile aplicaţii, este Smart Hour, o oră în care clienţii Raiffeisen Bank, persoane fizice, pot face schimburi valutare la cursul BNR. Tocmai de aceea, Smart Hour s-a transformat dintr-o promoţie lansată în august 2019, într-o opţiune permanentă” a adăugat Cătălin Munteanu.

Volumul plăţilor online efectuate prin cardurile de debit a crescut cu 70%, în lună martie 2020, faţă de martie 2019. De asemenea, şi în cazul tranzacţionării la POS se pot observa creşteri semnificative, de două cifre, atât în ce priveşte numărul de tranzacţii, cât şi volumul acestora. Clienţii băncii optează tot mai mult şi pentru plata facturilor prin canalele digitale, tendinţa demonstrată şi de creşterea cu 40% a numărului de plăţi electronice către furnizori.

“Am înregistrat o creştere semnificativă a utilizării cardurilor ca instrument de plată, atât pentru achiziţiile online, cât şi pentru cumpărăturile în magazine, dar şi pentru plata facturilor” a mai spus Cătălin Munteanu.

În lună martie 2020 mai mulţi clienţi ai băncii au optat pentru plăti automate înregistrându-se o creştere cu 17% a numărului contractelor de direct debit, faţă de martie 2019. În acelaşi timp, numărul de tranzacţii de retragere cash ATM a scăzut cu aproximativ 18%.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0