Raiffeisen Bank a lansat în faza pilot o nouă platforma de comunicare şi interacţiune cu IMM-urile şi cu clienţii săi Premium Persoane Fizice – RaiConnect. Este vorba de o aplicație care asigură legătura audio-video la distanţă între clienţi şi responsabilii bancari dedicaţi. Lansarea acestei platforme este un pas important spre un model de business centrat pe consilierea de la distanţă a clienţilor, rapidă şi facilă.
La începutul acestei luni, Raiffeisen Bank a dat startul pentru contactarea efectivă a clienţilor Premium Persoane Fizice şi a celor IMM şi înrolarea lor în noua platforma RaiConnect. În prezent câteva sute de clienţi beneficiază de bancher personal prin această platformă nouă, iar banca colectează opiniile în timp real, pentru a îmbunătăţi funcţionalităţile acesteia.
“Mă bucur că am reuşit să implementăm acest nou model de comunicare cu clienţii, prin RaiConnect. În această primă fază avem o echipă de 9 bancheri dedicaţi clienţilor IMM şi 10 bancheri dedicaţi clienţilor Premium, colegi entuziaşti şi experimentaţi din toate regiunile ţării care contactează clienţii şi îi familiarizează cu acest serviciu de consultanţă la distanţă, cu scopul de a aduce bancă mai aproape de ei şi de nevoile lor. Începutul este promiţător şi suntem receptivi la toate opiniile pe care le primim, atât de la colegi, cât şi de la clienţi, pentru a le integra şi a face din RaiConnect canalul preferat de comunicare al clienţilor noştri.” a spus Vladimir Kalinov, vicepreşedinte Retail la Raiffeisen Bank.
Platforma RaiConnect ajuta clienţii să-şi gestioneze mai uşor şi mai rapid situaţia financiară şi portofoliul de produse şi servicii bancare.
COMMENTS