Raiffeisen Bank oferă gratuit clienţilor săi semnătura electronică calificată

Raiffeisen Bank oferă gratuit clienţilor săi semnătura electronică calificată

Raiffeisen Bank îşi continua misiunea de a pune la dispoziţia clienţilor săi soluţii simple, sustenabile şi oferă gratuit o alternativă verde, fără hârtie, pentru semnătura electronică calificată. Acest beneficiu destinat clienţilor IMM în relaţia cu banca, prin utilizarea semnăturii electronice calificate a Namirial SPA Italy, un partener de încredere al Raiffeisen Bank.
Astfel, clienţii IMM pot semnal digital, în condiţii securizate: documentaţia pentru procesul de actualizare a datelor companiei (pentru clienţii eligibili), pachetele de cont curent, cardurile de debit, cererile pentru aplicaţiile de internet şi mobile banking, contractele de finanţare şi alte documente acceptate de banca în format electronic.
Pentru a afla mai multe detalii legate de Semnătură Electronică Calificată, pusă la dispoziţie de Raiffeisen Bank, accesaţi pagina dedicată Semnătură Electronică.
În plus, clienţii care deţin deja un certificat digital calificat sunt încurajaţi să utilizeze semnătură electronică certificată în relaţia cu banca.
În ultimii ani, Raiffeisen a intensificat procesul de simplificare și transformare digitală, dezvoltând o serie de soluții digitale de creditare, plăți online și cu dispozitive mobile care să răspundă nevoii clienților de a avea acces la servicii bancare oriunde, oricând.
Raiffeisen Bank oferă servicii universale de banking pentru 2,2 milioane de clienți persoane fizice, 99.000 de IMM-uri și 5.750 de companii mari și medii. Peste 870.000 clienți digitali folosesc aplicațiile Raiffeisen Smart Mobile și Raiffeisen Online. Banca are 4.900 de angajați și o rețea de peste 333 de agenții în toată țara, aproximativ 720 de ATM-uri, 380 de mașini multifuncționale (MFM-uri) și 23.500 de POS-uri.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0