Raportul Tendințelor Globale 2019 prezintă noua identitate de brand a diviziei enterprise a Grupului Vodafone

Raportul Tendințelor Globale 2019 prezintă noua identitate de brand a diviziei enterprise a Grupului Vodafone

Vodafone lansează Raportul Tendințelor Globale 2019, un studiu care evidențiază poziționarea centrală a clientului, comportamentul etic în afaceri și impactul inteligenței artificiale (AI) drept priorități cheie pentru următoarele 12 luni. În acord cu rezultatele raportului, noua identitate de brand a diviziei enterprise – acum Vodafone Business – demonstrează obiectivul Vodafone de a poziționa clienții și rezultatele tangibile de business pe primul loc.

„Vodafone nu este doar un furnizor, ci un partener pentru companii, punând tehnologia și inovația în beneficiul acestora și îmbunătățindu-le procesele. Anul viitor, afacerile pot întâlni atât provocările, cât și oportiunitățile identificate de acest raport, iar noi suntem pregătiți să ajutăm companiile să aibă succes în această lume digitală. Întotdeauna poziționăm oamenii în centrul afacerii, acesta fiind un aspect foarte important care reprezintă fundamentul de la baza noii identități de brand, Vodafone Business”, a declarat Cristian Giuhat (foto), Director Enterprise Marketing, Vodafone România.

Raportul Tendințelor Globale este realizat pentru a permite înțelegerea mai clară a nevoilor și a provocărilor clienților și oferă experților o perspectivă despre cum pot fi adoptate aceste tendințe pentru a aduce beneficii afacerilor. La cercetarea extinsă au participat reprezentanti ai companiilor, analiști din industrie, consultanți globali, futurologi, iar rezultatele includ câteve aspecte importante.

Evenimentele disruptive ale tehnologiei pun oamenii în centrul afacerii. Companiile trebuie să adopte o abordare centrată pe oameni, iar cu ajutorul angajaților să gestioneze rapid nevoile în schimbare ale clienților, într-o piață volatilă. 85% dintre liderii de afaceri sunt de acord că nevoile clienților se schimbă repede, 76% sunt de acord că aceștia devin din ce în ce mai puternici, în timp ce 93% cred că așteptările clienților sunt în creștere.

Un alt rezultat important ilustrează faptul că succesul comercial este în strânsă legătură cu scopul, etica și încrederea. În contextul în care companiile au prețuri și oferte noi similare, este necesară o nouă modalitate prin care să se diferențieze, etica devenind astfel o oportunitate. 93% dintre companii sunt de acord că există așteptări din partea clienților privind acțiunile etice, iar 92% exprimă aceeași așteptare față de proprii furnizori. 83% dintre respondenți consideră că acțiunile etice generează mai multe venituri, în timp ce 55% dintre liderii de afaceri indică faptul că menținerea încrederii clienților este o preocupare pentru companiile pe care le conduc.

Potrivit Raportului Tendințelor Globale, echilibrul apare între om și mașină. Liderii companiilor recunosc nevoia de a crea un mediu care să le permită oamenilor să prospere, susținut de automatizare și de mașini, iar așteptările angajaților privind viitorul muncii se schimbă. Rezultatele arată că 86% dintre respondenți consideră că inteligența artificială va duce la crearea de noi locuri de muncă, iar 83% cred că locurile de muncă vor fi mai productive. 85% dintre respondenți sunt de acord că oamenii vor fi obligați să lucreze alături de sistemele AI. 54% cred că utilizarea AI ar putea duce la discriminare, menționând sentimentele pe care automatizarea le creează în forța de muncă.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 25 de țări, 44 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 18 țări. La 30 septembrie 2018, Vodafone Group avea 531,9 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 20,4 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzând India și toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri.

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0